MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Op veler verzoek is het aantal te bestellen artikelen uitgebreid. *D

Behalve de alom bekende kentekenplaatstickers, zijn er nu ook weer de langwerpige Motor-Forum stickers.

Let op: het is nog steeds onduidelijk of de het wettelijk gezien toegestaan is om de kentekenplaatsticker op je kentekenplaat te plakken. Het kan dus voorkomen dat een politie agent je vraagt om de sticker van je plaat te halen of er zelfs een boete voor geeft. Echter, voor zover mij bekend is, heeft nog niemand er een boete voor gehad en is slechts zeer sporadisch voorgekomen dat iemand de sticker moest verwijderen.

En hoewel we natuurlijk allemaal fanatieke motorrijders zijn, rijden we soms toch noodgedwongen in een koekblik (ook wel auto genoemd). Om nu te laten zien aan die motorrijder die je net voorbij liet dat het geen toeval is dat je zojuist zo netjes aan de kant ging, is er nu ook de MF-autosticker. Dan kun je zelfs wanneer je je onverhoopt een keer op vier wielen voortbeweegt, laten zien dat je motorrijdend Nederland en België een warm hart toedraagt. *D

Even een kort overzicht van wat we nu allemaal in de aanbieding hebben.

MF kentekenplaat stickers

full


Dit geeft dus dit resultaat (sticker op deze foto is een klein beetje anders):
full


Alleen het ronde hoekje aan de rechterzijde moet je er zelf afsnijden. Dit was echter bij de oude ook het geval.

De prijzen:

1 sticker -----> € 1,50
2 stickers ----> € 3,00
3 stickers ----> € 4,00
4 stickers ----> € 5,00
5 stickers ----> € 6,00
10 stickers ---> € 10,00

MF langwerpige stickers

Deze stickers hebben in metallic grijs de letters www.motor-forum.nl op een transparante achtergrond. De grootte van de sticker is 21x2cm.

Enige voorbeelden:

sticker1.jpg


sticker2.jpg


En ten slotte (klik voor grote versie):




De prijzen:

1 sticker -----> € 1,50
2 stickers ----> € 3,00
3 stickers ----> € 4,00
4 stickers ----> € 5,00
5 stickers ----> € 6,00
10 stickers ---> € 10,00

MF auto stickers

Deze sticker is bedoeld voor op de auto (hoewel jullie vast nog wel andere plaatsen kunnen verzinnen om 'm te plakken :P ). Hij is een beetje in de stijl en heeft het formaat van de ouderwetse ovale NL-stickers die vroeger verplicht waren.
Het formaat van de sticker is 12 bij 7,5 cm.

Plaatje:
full


De prijzen:

1 sticker -----> € 2,50
2 stickers ----> € 4,75
3 stickers ----> € 6,75
4 stickers ----> € 8,50
5 stickers ----> € 10,00
10 stickers ---> € 15,00

Ze zijn wat duurder dan de andere stickers, helaas. '( Dit komt door het grotere formaat, ander soort drukwerk en de kleinere oplage.

Bestellen

De bestelprocedure is een beetje anders geworden, nu.

arcadis is zo vriendelijk geweest om voor mij een bestelformuliertje te maken. Hierop kun je je gegevens invullen, welke stickers je wilt hebben en hoeveel dat er moeten zijn. Dit formulier stuurt een mailtje naar mij met daarin de bestelgegevens.

Om iets te bestellen, kun je hier je gegevens invullen:

http://www.motor-forum.nl/forum/sticker.php (bestelformulier).


Graag maar één artikel per bestelling invullen. Als je meer dingen wilt bestellen, dan graag meerdere keren invullen.

Verder is de procedure hetzelfde als voorheen: Zodra ik het mailtje ontvangen heb, krijg je van mij een mailtje terug met daarin het te betalen bedrag, je reserveringsnummer en een rekeningnummer waarnaartoe je het geld over kunt maken.

Zorg ervoor dat in de betaling je nickname en reserveringsnummer vermeld zijn.

Zodra ik het geld ontvangen heb, stuur ik dan de stickers naar je toe.

Ik verwerk de bestellingen en betalingen normaliter op maandagavond. Afhankelijk van wanneer je bestelt, kan het soms een aantal dagen duren voor je reactie krijgt of voordat je betaling verwerkt is. Houdt hier bij ook rekening met het feit dat banken het geld soms wel tot vier werk(!)dagen vasthouden. Duurt het erg lang (als in: meer dan een week), stuur dan voor de zekerheid een tweede mailtje (ik raak ook wel eens wat kwijt O-) ).
 
Laatst bewerkt:
Je kunt niet meerdere soorten stickers in 1x bestellen misschien nog wat aan te doen? Niet echt storend maar hou niet van moeilijk doen......
Nee, dat kan idd niet. De reden hiervoor is dat de automatische verwerking van de mailtjes op deze manier het eenvoudigst is. Als je 2 soorten stickers wilt bestellen, dan is het (voor mij iig :P ) het makkelijkst als je even 2x het formulier invult. :)
 
Nee, dat kan idd niet. De reden hiervoor is dat de automatische verwerking van de mailtjes op deze manier het eenvoudigst is. Als je 2 soorten stickers wilt bestellen, dan is het (voor mij iig :P ) het makkelijkst als je even 2x het formulier invult. :)

Sorry, heb de 2e bestelling in het kadertje ingevuld. Nog een keertje of kom je der zo ook wel uit?
 
Op donderdag 06 november 2003 22:07 schreef Orpheus het volgende:
Op veler verzoek is het aantal te bestellen artikelen uitgebreid. *D

Dan kun je zelfs wanneer je je onverhoopt een keer op vier wielen voortbeweegt, laten zien dat je motorrijdend Nederland een warm hart toedraagt. *D

En motorrijdend België????? Kikker!!

Btw: mail (3x)
 
:P




Er staat een fout op de autostickert...

Hét forum voor motorrijder
 
:} :} :} :} :} :} :}
al mis ik wel het 3D effect dat ik had gemaakt en ik zou sweeren dat er NL en BE (ipv 2 x MF) stond in de versie die ik jou had ge e-mailt?

ach boeiend.... Goede actie!!!
 
:} :} :} :} :} :} :}
al mis ik wel het 3D effect dat ik had gemaakt en ik zou sweeren dat er NL en BE (ipv 2 x MF) stond in de versie die ik jou had ge e-mailt?

ach boeiend.... Goede actie!!!
Hmmm, dat van dat 2xMF, daar is ff iets mis gegaan met de versies. De eps bevat idd NL en BE, maar de jpg uit het topic die ik als voorbeeld meegestuurd had niet. Dat had ik niet gezien. Dus de eps is netjes aangepast aan het voorbeeld dat ik meegestuurd had. Dat van dat 3D effect was een probleem met drukken om dat goed te krijgen voor een redelijke prijs. Vandaar dat het uiteindelijk weggevallen is.
 
je moet straks weer wat eurootjes rijker zijn... ;)

Ben alleen me nickname vergeten te vermelden... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niks besteld. Maar ik heb wél 3 auto's

(drie) ;) })


Orph, wil je dat ik bij de volgende bestelling kentekenplaathouders voor de club ook weer 50 voor jou bestel? Kunnen ze met jouw merchandise meedoen!
 
Ik heb niks besteld. Maar ik heb wél 3 auto's

(drie) ;) })


Orph, wil je dat ik bij de volgende bestelling kentekenplaathouders voor de club ook weer 50 voor jou bestel? Kunnen ze met jouw merchandise meedoen!
Als je dat zou willen doen, heel graag. :)

Dan komen ze er ook bij op de lijst. :)
 
Heb ze binnen. Dank u! :} Maar drie voor de zekerheid, kan ik er een verknippen en een in de achterzak voor het geval ik hem moet verwijderen van de sterke arm...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan