MF sticker lelijk?

What to do?

  • Gewoon plakken.

    Stemmen: 32 62,7%
  • Sticker weggooien.

    Stemmen: 8 15,7%
  • Nieuwe kentekenplaat regelen

    Stemmen: 11 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    51

netmare

Die hard MF'er
9 mrt 2004
786
0
Ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een MF sticker! Dan blijken er 2 soorten kentekens te zijn. Het soort waarvan de bovenste letters mooi gecentreerd staan en het soort waarvan de letters iets rechts van het midden staan zodat ze weer mooi in het midden staan van het geel.Zo'n laatste heb ik natuurlijk.

Als je dan een MF sticker er bij plakt, is het allemaal niet meer mooi gespiegeld. Lelijk dus.

En de vraag is natuurlijk: wat nu???
 
Nieuwe plaat, moet je er voor over hebben vind ik :P
 
Niet plakken. Ik heb dezelfde soort kentekenplaat. Ik heb besloten niet meer mee te doen aan die onzin. 9 van de 10 die ik spotte en vernoemde in het daarvoor aangezen topic hebben niet eens gereageerd. Werkt lekker zo.
 
De auto MF stikker staat 'beeldig' ;)

IMG_2882_small.jpg


ennuh, over wat die schele nummerplaat van topicstarter betreft: 'fuck' de symmetrie, de plaat is het minst mooi van een fiets. stikkertje vrolijkt em op. zelfs al plak je em op zn kop :+

--edit--
ff pic geresized, en plaat weg-gepaint.. (mot photoshop cs nog installeren :X )
 
Laatst bewerkt:
Niet plakken. Ik heb dezelfde soort kentekenplaat. Ik heb besloten niet meer mee te doen aan die onzin. 9 van de 10 die ik spotte en vernoemde in het daarvoor aangezen topic hebben niet eens gereageerd. Werkt lekker zo.


Tot nu toe heb ik wat dat betreft niet klagen. Eigenlijk iedereen die ik gespot had heeft binnen een dag of 2 gereageerd... Een keertje zelfs iemand binnen 10 minuten of zo... *D
(heb nu zo'n 5 mf-ers gespot)
 
Tot nu toe heb ik wat dat betreft niet klagen. Eigenlijk iedereen die ik gespot had heeft binnen een dag of 2 gereageerd... Een keertje zelfs iemand binnen 10 minuten of zo... *D
(heb nu zo'n 5 mf-ers gespot)

Tja maar als ik door BlitzeR1 gespot zou worden , wilde ik het ook stil houden. :) en een vette ;) naar BlitzeR1
 
Blijft mooi hè zo´n Volvo 440 . . .

Draag jij ook een hoed ? ;)

Ik draag niet zo'n hoed :X en ik heb ook geen 440, dit is een 460 :+
(2.0i Automaat Sportline, leuk bakkie hoor.. is weer is wat anders als een golf :X ) ach, en ik kom dr mee van a naar b, en soms ook weer terug ;) :P
 
Ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een MF sticker! Dan blijken er 2 soorten kentekens te zijn. Het soort waarvan de bovenste letters mooi gecentreerd staan en het soort waarvan de letters iets rechts van het midden staan zodat ze weer mooi in het midden staan van het geel.Zo'n laatste heb ik natuurlijk.

Als je dan een MF sticker er bij plakt, is het allemaal niet meer mooi gespiegeld. Lelijk dus.

En de vraag is natuurlijk: wat nu???
Probeer jij ook de banden mooi symmetrisch af te rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan