MF sticker verloren :(

Doe ik ook,alleen de dealer heeft de plaat erop gezet voordat ik hem ophaalde.
Hij heeft er bijna 7000km opgezeten en nu ineens eraf.

Ik heb net nog even gekeken en het is toch echt een honda en geen harley o.i.d. :+


met de laatste zin wil ik niemand tegen z`n schenen schoppen hoor ;)
zit er nog garantie op? :P
 
Ik denk dat je voortaan de MF-sticker aan de onderzijde van je kentekenplaat moet plakken...
Ik vermoed dat de bovenzijde nu te zwaar is geworden door de sticker en dat je kentekenplaat daarom voorover is gevallen (of achterover vanuit de bestuurders kant gezien)... :')
 
Ik denk dat je voortaan de MF-sticker aan de onderzijde van je kentekenplaat moet plakken...
Ik vermoed dat de bovenzijde nu te zwaar is geworden door de sticker en dat je kentekenplaat daarom voorover is gevallen (of achterover vanuit de bestuurders kant gezien)... :')

Hehe, eindelijk iemand die de zaak serieus oppakt en geen stomzinnige opmerkingen maakt en dat op de maandagmorgen. *O*
 
Hehe, eindelijk iemand die de zaak serieus oppakt en geen stomzinnige opmerkingen maakt en dat op de maandagmorgen. *O*
Tsss.. das toch een lapmiddel -O-
De sticker moet half op de plaat, half op de houder. Dan blijft de boel wel vastzitten.
Nog beter is die langwerpige autosticker :P
 
Hehe, eindelijk iemand die de zaak serieus oppakt en geen stomzinnige opmerkingen maakt en dat op de maandagmorgen. *O*

Idd,eindelijk een paar antwoorden waar ik wat mee kan *O* *O*
Nieuwe plaat is besteld,nu ff afwachten of er een 1tje opkomt.
Vanavond ook maar een nieuwe sticker bestellen en gelijk maar een autosticker erbij voor de betere montage :Y

Maar eerst m`n motor van de plaathouder afhalen,anders ben ik straks weer m`n sticker kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Idd,eindelijk een paar antwoorden waar ik wat mee kan *O* *O*
Nieuwe plaat is besteld,nu ff afwachten of er een 1tje opkomt.
Vanavond ook maar een nieuwe sticker bestellen en gelijk maar een autosticker erbij voor de betere montage :Y

Maar eerst m`n motor van de plaathouder afhalen,anders ben ik straks weer m`n sticker kwijt.


Komp geen 1 bij, laats gehoord op blik op de weg = afgeschaft. :Y
 
Komp geen 1 bij, laats gehoord op blik op de weg = afgeschaft. :Y

Hmmm,ik hoop het.
Als je bij de rdw kijkt staat er wat anders :?

Ik ben mijn kentekenplaatsticker kwijt, wat moet ik doen?

Als u uw kentekenplaatsticker of stickers kwijt bent, schaf dan nieuwe kentekenplaatstickers aan.

U gaat met een geldig legitimatiebewijs en uw Voertuigbewijs naar een erkende kentekenplaatstickerfabrikant

U betaalt de kosten voor de nieuwe kentekenplaatsticker.

U krijgt een nieuwe kentekenplaatsticker (of -stickers) met hetzelfde kentekenstickernummer, maar met een verhoogde duplicaatcode.

http://selfservice.rdw.nl/system/we...ntroller.jsp?CMD=VIEW_ARTICLE&ARTICLE_ID=1661
 
Hmmm,ik hoop het.
Als je bij de rdw kijkt staat er wat anders :?

Ik ben mijn kentekenplaatsticker kwijt, wat moet ik doen?

Als u uw kentekenplaatsticker of stickers kwijt bent, schaf dan nieuwe kentekenplaatstickers aan.

U gaat met een geldig legitimatiebewijs en uw Voertuigbewijs naar een erkende kentekenplaatstickerfabrikant

U betaalt de kosten voor de nieuwe kentekenplaatsticker.

U krijgt een nieuwe kentekenplaatsticker (of -stickers) met hetzelfde kentekenstickernummer, maar met een verhoogde duplicaatcode.

http://selfservice.rdw.nl/system/we...ntroller.jsp?CMD=VIEW_ARTICLE&ARTICLE_ID=1661

De RDW heeft blik op de weg niet gezien, dus logisch dat zij dat niet weten, gewoon zeggen. :Y
 
Als het goed is krijg je wel een 1tje erop, hoffer...

Volgens mij was het eerst (korte tijd) zo dat je bij verlies van een kentekenplaat óók een ander kentekenbewijs zou krijgen moeten kopen. Met dezelfde opgehoogde duplicaatcode. Maar dat laatste is nu dus afgeschaft.
 
Als het goed is krijg je wel een 1tje erop, hoffer...

Volgens mij was het eerst (korte tijd) zo dat je bij verlies van een kentekenplaat óók een ander kentekenbewijs zou krijgen moeten kopen. Met dezelfde opgehoogde duplicaatcode. Maar dat laatste is nu dus afgeschaft.

Ik kan het mis hebben hoor, ben ook geen 18 meer. Laat het ff weten hoffer. *O*
 
Volgens mij bedoelt TS dat z'n kentekenplaat was vastgemaakt met de MF-sticker :X






:+

Ik lach niet, ik ben zondag de plaat van m'n brommer (50cc..) verloren. 19-FXK-9...)
 
Tja,shit happens.
Zijn ergere dingen.

Maar er staat een 1tje op hoor,das dan weer wel jammer -O-

Ken je de MF sticker over plakken of deze.
full
 
Hò ff, hò ff, je krijgt toch geen ééntje als je de plaat verloren bent, dat is als je het kenteken verloren bent, of ben ik nu de weg kwijt. :?

Je krijgt wel een 1tje en je hoeft geen nieuwe papieren aan te vregen.
Dat 1tje is er voor dat als iemand met jouw plaat rijdt en geflitst wordt,dat je kan aantonen dat jij het niet was.

Maar nu komt het mooie van het verhaal,vanmorgen de nieuwe plaat binnengekregen en vanmiddag kwam ik thuis en er ligt een envelop van de politie district achterhoek in de deur.
Eerst ff schrikken,want ik heb er ook wel lekker doorgereden.
Maar tot mijn verbazing zat mijn MF-sticker erin en de plaat zat er ook nog onder *O* *O*
Diegene die zeggen dat de politie niks uitvoert weten niet waar ze het over hebben,de politie doet goed werk :Y :Y :} :}

Alleen staat nu bij de rdw geregistreerd dat ik met een duplicaatcode rondrijd en mag ik officieel niet de oude plaat er meer opschroeven.
Als ik dat nu wel doe en ik word geflitst dan kan ik de nieuwe plaat erop zetten en zeggen dat ik het niet was O-) :X
Of zal het nu ook weer bekend zijn dat ik mijn oude plaat weer terug heb? :?
 
Je krijgt wel een 1tje en je hoeft geen nieuwe papieren aan te vregen.
Dat 1tje is er voor dat als iemand met jouw plaat rijdt en geflitst wordt,dat je kan aantonen dat jij het niet was.

Maar nu komt het mooie van het verhaal,vanmorgen de nieuwe plaat binnengekregen en vanmiddag kwam ik thuis en er ligt een envelop van de politie district achterhoek in de deur.
Eerst ff schrikken,want ik heb er ook wel lekker doorgereden.
Maar tot mijn verbazing zat mijn MF-sticker erin en de plaat zat er ook nog onder *O* *O*
Diegene die zeggen dat de politie niks uitvoert weten niet waar ze het over hebben,de politie doet goed werk :Y :Y :} :}

Alleen staat nu bij de rdw geregistreerd dat ik met een duplicaatcode rondrijd en mag ik officieel niet de oude plaat er meer opschroeven.
Als ik dat nu wel doe en ik word geflitst dan kan ik de nieuwe plaat erop zetten en zeggen dat ik het niet was O-) :X
Of zal het nu ook weer bekend zijn dat ik mijn oude plaat weer terug heb? :?

O, ja niet aangedacht waarom het eendje nog meer voor diend. Wel vin ik dat je heeeeeeeeeeeeeeel goed kan slijmen. :9

Bedankt voor het melden van de afloop.
 
O, ja niet aangedacht waarom het eendje nog meer voor diend. Wel vin ik dat je heeeeeeeeeeeeeeel goed kan slijmen. :9

Bedankt voor het melden van de afloop.

Ik zal morgen eens bellen met de rdw en kijken of ik het terug kan draaien zodat ik geen duplicaatcode meer heb.
Dan zou ik mijn oude plaat kunnen vervangen voor een nieuwe zonder 1tje.
Mijn oude plaat is toch wel een beetje gehavend.
Doet de politie zo hun best om mijn plaat terug te bezorgen,regelt de post wel dat hij een beetje verkreukeld aan komt -O- ;)

En wat het slijmen betreft,politie moet je een beetje te vriend houden he ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan