MF sticker

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
39
Deventer
Twitter
Gegroet,

ik ga een sticker van het MF-logo laten maken voor op m'n kuip / windscherm. Zie attachment. Heb het giffie niet aangepast maar het wordt gewoon zwarte / rode / blauwe tekst met een doorzichtige achtergrond. Wel hetzelfde lettertype etc.

Dan kan iedereen die mijn motor ergens ziet staan meteen zien dat ik een MF-er (...) ben...

2 vragen:

Is het ok dat ik dit doe (mods? duderuud?)
En zo ja, wie wil er zo'n sticker? Tegen kostprijs + verzendkosten (= 'voor weinig').

Als ik weet hoeveel ik er moet laten maken kan ik dat nl. gelijk doorgeven...

Hoor het wel
 
oeps..zoiets dus:

misc.php
 
Gegroet,

ik ga een sticker van het MF-logo laten maken voor op m'n kuip / windscherm. Zie attachment. Heb het giffie niet aangepast maar het wordt gewoon zwarte / rode / blauwe tekst met een doorzichtige achtergrond. Wel hetzelfde lettertype etc.

Dan kan iedereen die mijn motor ergens ziet staan meteen zien dat ik een MF-er (...) ben...

2 vragen:

Is het ok dat ik dit doe (mods? duderuud?)
En zo ja, wie wil er zo'n sticker? Tegen kostprijs + verzendkosten (= 'voor weinig').

Als ik weet hoeveel ik er moet laten maken kan ik dat nl. gelijk doorgeven...

Hoor het wel

"Zie attachment". Waar?????????? :?

oeps iets tetraag
 
heel gaaf...ehhhhh, ik zie geen etetsment :?


[edit]
mijn comp of wat dan ook is traag...
Ik ga nu bekijken
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n strookje van 2cm, dan past 'ie op het spatbord onder de kentekenplaat.
 
Krijgen we nog dit soort shirts van M-F? Ik zit ook heel veel op een ander forum en daar hebben we onder elkaar T-shirts laten maken

PBshirt.jpg


Idee?

w8 ff, nu bedenk ik me dat ik JoKing met een colletje van MF heb gezien :? Waar is de online shop :? :? :? :? :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Lezen..., of zit het zand nu in je ogen? ;)

Ja rottig jonk....komt omdat jij er niet mee ben kome spelen. Ik had het emmertje met Mc-Gyver tape op mun tank vastgeplakt. Heenweg waaide het niet. Maar terug dus wel. En dus steeds als ik mijn vizier een stukje open deed...weer wat zand in mijn oogjes. Vandaar dit blinde gedrag mijner zijds. en gheghe, komt de politie ook nog vertellen dat het geen speeltuin is daar in zutphen. tsssss

Maar weer ff on-topic:
Waarom de kleuren rood-blauw en zwart en niet één kleur. Of verschillende mogelijkheden zoals zwart, blauw of wit en dan niet met een doorzichtige achtergrond maar alleen de letters uitgesneden. Dat achtergrondje zie je altijd en ik, persoonlijk, vind dat niet mooi. :?
 
Zo..even met paint aan het klooien geweest..

Zou wordt het ongeveer (ruwe versie)
misc.php

en
misc.php


De ene voor je kuipruit, de andere voor onder je nummerplaat. Het is btw. geen witte achtergrond maar transparant.
 
ik geloof dat wij de vrijwilliger(bitgritter)hebben gevonden om de stickers teverzorgen.

hulde aan bitgritter :} :} :} :} :} :} :} :}
 
We kijken eerst ff hoe het "staat" op de motor, dus leef je uit, bestellingen volgen wel denk ik.

Bij goed resultaat :) :)
 
Is er niemand die van die 2 O's in mOtOr-forum een motor van kan maken ofzo? Geen grafisch talent?
Om nu gewoon die letters als logo te nemen vin'k ook maar saai.
 
BertV heeft geloof ik het huidige logo gemaakt. Welk lettertype is dat?

*schaam* weet niet meer...

Maar voor de herkenbaarheid zou ik er een woordmerk van maken, dus zoiets als het nu is...

Wel zo leesbaar al rijdend.
 
Hmmz op zich wel tof idee.

Ik heb hier nog een wit en een zwart vel liggen en rode lettertjes.. ik ga volgende week mijn boekblik ophalen voor 200 euro..wat denk je dat erop komt te staan ? :)

www.motor-forum.nl :)
 
dscf0099.jpg


Deze sticker heb ik inmiddels vervangen door een goud kleurige. Maar ben zeer geinteresseerd in een ander mooi ontwerpje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan