MF stickers bestellen

Speedking2.0

MF veteraan
24 jan 2020
6.857
16.819
Het zuiden van het Drentse noorden
Ik heb al weken geleden een poging gedaan stickers te bestellen. 2 weken geleden nog een keer, ik heb ook gereageerd op een topic hier over. Dit heeft geen reactie opgeleverd. Kan iemand mij vertellen of het bestellen van kentekenplaatstickers in de toekomst nog mogelijk is. Ik vraag dit omdat er wat onduidelijk is over het wel of niet werken van shop. Geen haast, ik ben gewoon benieuwd. Dit met respect voor de mensen van MF die dit normaliter regelen.
 
Laatst bewerkt:
Aan het eind van december 2019 heb ik stickers besteld en betaald. Na ongeveer 2½ week wachten kwamen de spullen in envelop binnen.
 
Er is al een centrale topic voor het bestellen van MF-stickers. Graag vragen/klachten/opmerkingen hier posten aangezien daar ook relevante informatie wordt gegeven mbt. MF-stickers.

Link naar topic: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen


@Duderuud heeft trouwens al een melding geplaatst in deze centrale topic wat betrekking kan hebben op de probleem van de topic starter:

[Update 05-03-2020]

Momenteel werkt het bestelproces niet goed. Het blijkt nu dat dit probleem zich nu al 2 weken voordoet.
De shop is daarom momenteel uitgeschakeld.

Zodra het probleem verholpen is zal de shop weer online komen. Excuses voor dit ongemak!
 
Terug
Bovenaan Onderaan