René_R1
MF veteraan
- 30 jul 2002
- 3.224
- 1
Sinds deze zomer valt me op dat steeds meer nieuwe motoren op de markt komen waarbij de letters van de kentekenplaat niet meer in het midden van de plaat zijn geslagen maar midden tussen de EU-sticker en de rechter rand van de kentekenplaat.
Het gevolg is een bespottelijk uitziende a-symmetrische kentekenplaat waarbij het niet mogelijk is een MF-sticker te plaatsen !
Wie kan info geven waaraan dit ligt, en nou niet zeggen dat een bepaalde letter breder is dan de ander, dat is natuurlijk gewoon bull...
Ik heb me laten vertellen dat in ieder geval de Honda en Yamaha importeurs de kentekenplaten meesturen met de nieuwe motor, de dealer kan er dus niets aan doen dat de plaat is verprutst! Zien de importeurs dat dan zelf niet dat het niet klopt of maakt het ze geen bal uit?
Het lijkt me een beetje onzinnig dat je een tweede plaat - bij een andere firma dus - moet laten slaan om een symmetrische plaat te krijgen...of om een bon te voorkomen, de plaat is wel goed leesbaar maar voldoet niet meer aan de maatvoering lijkt me!
Het gevolg is een bespottelijk uitziende a-symmetrische kentekenplaat waarbij het niet mogelijk is een MF-sticker te plaatsen !
Wie kan info geven waaraan dit ligt, en nou niet zeggen dat een bepaalde letter breder is dan de ander, dat is natuurlijk gewoon bull...
Ik heb me laten vertellen dat in ieder geval de Honda en Yamaha importeurs de kentekenplaten meesturen met de nieuwe motor, de dealer kan er dus niets aan doen dat de plaat is verprutst! Zien de importeurs dat dan zelf niet dat het niet klopt of maakt het ze geen bal uit?
Het lijkt me een beetje onzinnig dat je een tweede plaat - bij een andere firma dus - moet laten slaan om een symmetrische plaat te krijgen...of om een bon te voorkomen, de plaat is wel goed leesbaar maar voldoet niet meer aan de maatvoering lijkt me!