MF stickers zijn weer te bestellen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste burgers en buitenlui,

Het heeft even geduurd maar nog nét voor 2019 zijn de MF stickers weer te bestellen.
Omdat de nieuwe forum software heel anders werkt dan de oude viel het niet mee om het systeem werkend te krijgen met mijn (oude) bestelsysteem.

De shop is vanaf nu beschikbaar via een nieuwe link in de header:
shop.PNG


Het kan zijn dat er nog wat kinderziektes inzitten maar die komen vanzelf naar voren als er bestellingen binnen komen. Handmatig kan het sowieso aanpassen, de bestelde stickers komen zeker jouw kant op.

En ja, ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om iedereen een heel goed en veilig 2019 te wensen! ;)
 
Wellicht handig om hier direct de prijzen te vermelden. Bovendien doet het linkje in de shop het niet naar het topic waar de prijzen wel genoemd worden.
 
Klopt, die krijg je als ik de bestellingen heb ingevoerd in mijn bestelsysteem. Zal over een paar dagen zijn.
 
ik heb 2 kenteken platen stickers besteld en 1 grijze langwerpige sticker maar die kon ik toen nergens aanklikken, ik kon alleen bij opmerkingen wat neer zetten , dit dus ook gedaan , nu kreeg ik pas na dagen reactie dat ik 2 kentekenplaat stickers heb besteld.
Maar niks over die grote grijze .
Dus maar meteen terug gereageerd en 1 grote grijze sticker maar dat was alweer 3 dagen geleden,en nog niks terug gehoord???
groetjes karin
 
ik heb 2 kenteken platen stickers besteld en 1 grijze langwerpige sticker maar die kon ik toen nergens aanklikken, ik kon alleen bij opmerkingen wat neer zetten , dit dus ook gedaan , nu kreeg ik pas na dagen reactie dat ik 2 kentekenplaat stickers heb besteld.
Maar niks over die grote grijze .
Dus maar meteen terug gereageerd en 1 grote grijze sticker maar dat was alweer 3 dagen geleden,en nog niks terug gehoord???
groetjes karin
Hi Karin je krijgt vanzelf een mailtje dat je geld moet storten je moet wel twee keer een form invullen
ja.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja dat heb ik gekregen dat zeg ik toch maar alleen met 2 kentekenplaatstickers...en niet met de langwerpige sticker erbij
 
Poging gedaan, eigenlijk 2 pogingen: 1x voor kentekenplaat-stickers en 1x voor auto-stickers. Zal ze met Trots Plakken.

(zie trouwens tegenwoordig niet zo heel veel MF-stickers meer)
 
Zojuist ook even 2 kentekenplaat-stickers besteld, eentje om direct op de Kawa te plakken en de ander als reserve (of wie weet wanneer er al een 2e motor voor erbij komt) :P

Hopelijk zijn ze snel binnen!
 
Ik heb ook net 2 kentekenplaat stickers besteld, ik zie de betaalmail wel verschijnen! En de stickers later ook.:t
 
Kentekenplaat sticker lijkt me erg leuk, maar kan ik daar geen boete voor krijgen? Nederland kennende...
 
Kan, maar iemand die dat enige tijd geleden aanvocht won. Er is recent wel gepost dat dat het verbod nu wel waterdicht is, maar ik heb gekeken wat er precies gewijzigd is (dat kan je): de regel waar het om gaat is sinds 2001 onveranderd.
 
Dan gokken we het er maar op haha, bedankt voor de informatie. Ik had inderdaad al wat stokoude posts gevonden hierover, leuk om te lezen dat er zoveel energie in een stickertje zit:P
 
Dan gokken we het er maar op haha, bedankt voor de informatie. Ik had inderdaad al wat stokoude posts gevonden hierover, leuk om te lezen dat er zoveel energie in een stickertje zit:P
Ja, waar maken de heren zich druk over vraag je je dan af..:? Ik rijd al tijden met sticker rond, en woon vlakbij Rotterdam, waar veel controle is op luide uitlaten en zo, maar ben er nog nooit voor aangehouden, voor dat stickertje. Heb net een andere motor dus maar gelijk nieuwe stickers besteld. :t
 
Kan me haast niet voorstellen dat ze boetes uitdelen voor een dergelijk stickertje. Zolang alles wat op je kentekenplaat staat maar nog goed zichtbaar is toch? Ik plak hem d'r gewoon lekker op in ieder geval :P

Wel nog even een vraagje: Mijn twee stickers zijn een dikke week geleden besteld en betaald. Nu vraag ik mij echter nog af; Hoe komen ze bij mij terecht, nergens is om adresgegevens gevraagd waar ze naartoe moeten worden gestuurd. Kan iemand mij even bijpraten wat hierin het proces is?
 
Kan me haast niet voorstellen dat ze boetes uitdelen voor een dergelijk stickertje. Zolang alles wat op je kentekenplaat staat maar nog goed zichtbaar is toch? Ik plak hem d'r gewoon lekker op in ieder geval :P

Wel nog even een vraagje: Mijn twee stickers zijn een dikke week geleden besteld en betaald. Nu vraag ik mij echter nog af; Hoe komen ze bij mij terecht, nergens is om adresgegevens gevraagd waar ze naartoe moeten worden gestuurd. Kan iemand mij even bijpraten wat hierin het proces is?
Oh ik moest wel m'n adresgegevens afgeven bij het bestellen, heb wel geen mailtje over mijn bestelling gehad nog maar zal wel los lopen
 
Die adres gegevens heb ik ook vermeld, is verplicht meen ik. Er staat tenminste "vereist" onder. Ruud verwerkt meestal maandag de orders, dus je mailtje zal je denk ik in de avond ontvangen Tankdop95. Of anders dinsdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan