MF stickers zijn weer te bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Bannon Epix GIF by PENNYWORTH
 
Ik heb er ook een paar besteld! *O*

Nou maar afwachten of die ovale auto-stickers weer leverbaar worden, bestel ik er daar ook wat van.
 
Ik heb goed en slecht nieuws, begin met het goed nieuws:
- Eerste batch van bestellingen gaat vanavond nog op de bus
- De autostickers zijn weer te bestellen, daar heb ik een nieuwe batch van ontvangen.

Nu het slechte nieuws:
De kentekenplaatstickers zijn op dus ik heb niet alle bestellingen van afgelopen week kunnen afhandelen. Ik heb al een aanvraag gedaan voor nieuwe, die verwacht ik aankomende week te ontvangen. Daar hou ik jullie van op de hoogte.

Normaliter had ik allang nieuwe stickers besteld maar door omdat ik verhuisd ben is het een beetje een chaos geweest (dozen, spullen kwijt/andere plek, je kent het waarschijnlijk wel). Mijn excuses daarvoor!
 
Ik heb goed en slecht nieuws, begin met het goed nieuws:
- Eerste batch van bestellingen gaat vanavond nog op de bus
- De autostickers zijn weer te bestellen, daar heb ik een nieuwe batch van ontvangen.

Nu het slechte nieuws:
De kentekenplaatstickers zijn op dus ik heb niet alle bestellingen van afgelopen week kunnen afhandelen. Ik heb al een aanvraag gedaan voor nieuwe, die verwacht ik aankomende week te ontvangen. Daar hou ik jullie van op de hoogte.

Normaliter had ik allang nieuwe stickers besteld maar door omdat ik verhuisd ben is het een beetje een chaos geweest (dozen, spullen kwijt/andere plek, je kent het waarschijnlijk wel). Mijn excuses daarvoor!
No problem! Thnx voor de update. Ik wacht het rustig af!
 
Ik heb de stickers ook ontvangen! En meteen de auto stickers ook besteld, want Ruud gaf aan dat ie er een batch van binnen gekregen had. Kan ik m'n gereedschapskarren ervan voorzien. En m'n kleine koekblikje ook. *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan