MF stil de laatste tijd?

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
Ligt het nu aan mij of is het MF stiller geworden nu de winter voor de deur staat? :?
 
Het is idd (en helaas) wel erg rustig, net nu ik de hele dag hier kan zitten omdat ik kabel heb ;(

Maar dat is hier wel vaker zo, (en of het echt zo is weet ik niet) maar in ieder geval is het binnen een week wel weer redelijk druk.

Ik kan trouwens ook nog wel even plaatjes zoeken van zo\'n prototype van Honda (aexcis ofzo), wel een bruut ding maar wel heel apart (beetje vreemd maar wel lekker), weer een topic erbij.
 
Dat prototype vind ik dus zwaar :r :r :r
Als dat, volgens Honda, de toekomstige motor moet worden... :(
 
en de vaste club van 20 man die ongeveer 500 hits verzorgen...
 
wel die statistieken goed interpreteren he? ;)

ik kom per sessie meerdere malen op de openingspagina, en dat is iedere keer weer een hit erbij op nedstat.....

Da\'s dan toch elke keer een bezoek net zoals ruud zegt?
 
Denk toch dat ik minstens 6 x per dag ff kijk of er nog wat nieuws is. Niet dat ik dan ook elke keer ergens op reply, maar ben toch wel een fanatiek bezoeker dacht ik zo. Denk dat het voor de meeste van de \'vaste\' mensen wel zo is.
 
Laatst bewerkt:
Denk toch dat ik minstens 6 x per dag ff kijk of er nog wat nieuws is. Niet dat ik dan ook elke keer ergens op reply, maar ben toch wel een fanatiek bezoeker dacht ik zo. Denk dat het voor de meeste van de \'vaste\' mensen wel zo is.

Op mijn werk ben ik constant ingelogt. Kijk ook om het ½ uur op MF, kijken of er wat nieuws is.
Denk zo dat ik ook best wel een fanatieke bezoeker ben, toch..???
Gelukkig ben ik niet 24/7 aanwezig op het forum.
 
Overdag kom ik hier erg weinig ivm werk, waar ik daar gewoon geen tijd voor heb maar \'s avonds haal ik de schade meestal aardig in, zijn maar weinig topics die ik niet lees. :)
 
ik ben er iedere dag meestal wel een paar keer. ik antwoord ook nog wel een. maar het lijkt of het inderdaad wat rustiger is op dit moment. soms komt er twee dagen lang geen topic bij, en dan ineens weer een stuk of drie / vier.

ach, ik vind het nog steeds leuk... :]
 
Het is inderdaad rustig, maar ik probeer de meeste topics nog levend te houden door er onzin in te smijten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan