MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Half 10 was er weer stroom, dus viel achteraf nog mee :P

50834c79661a21e3271fdffa9c932110.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Zot
Begon beroerd hier om 9 uur.
Geen stroom, geen koffie, geen licht, geen rolluik omhoog, geen internet, ook niet op foon...
Heel Hilversum zonder stroom :(


KOFFIE! :Z

Mis dit soms in je bus ?

 
Daar is het wel weer voor ja, lekker hoor.

Hier maar wat werk in de tuin gaan doen wat nogal hard nodig was :')
Laat de lente maar beginnen :Y
 
Daar is het wel weer voor ja, lekker hoor.

Hier maar wat werk in de tuin gaan doen wat nogal hard nodig was :')
Laat de lente maar beginnen :Y
de winter is weg en het paarseizoen is weer geopend. Eindeloze mogelijkheden tot geilheid, vrijheid en avontuur. Ik ben er klaar voor!
 
230KM 's nachts voor je lol rijden. Gvd daar moet toch een partij koffie voor in m'n mik :')
 
Komt nog niet goed van de grond helaas. Denk dat er te weinig mensen op MF kijken om zoiets nog groot te kunnen maken.
 
Eerste wat mij te binnenschiet, is die tekst van Dopey of komt dat uit een eerdere openingspost van X? Dan is z'n taal in ieder geval stukken vooruit gegaan de afgelopen jaren. :+

Geloof best dat er minder actieve bezoekers zijn dan vroeger. Shit, kijk hier eens, een groot deel postte 5-10 jaar terug al, weinig nieuwe aanwas in die zin. Zelfs Dopey die dit nu probeert op te zetten ken ik nog van bijna 10 jaar terug.

Als je dan een beetje natuurlijk verloop rekent blijft er niet heel veel meer over zelfs al zou M-F nog duizenden nieuwe accounts zien elk jaar...als ze allemaal één keer posten...
 
Jammer, altijd erg genoten van alle edities ;)
:Y ik vond het altijd erg leuk en hoe groter de groep, hoe beter *D


Eerste wat mij te binnenschiet, is die tekst van Dopey of komt dat uit een eerdere openingspost van X? Dan is z'n taal in ieder geval stukken vooruit gegaan de afgelopen jaren. :+

Geloof best dat er minder actieve bezoekers zijn dan vroeger. Shit, kijk hier eens, een groot deel postte 5-10 jaar terug al, weinig nieuwe aanwas in die zin. Zelfs Dopey die dit nu probeert op te zetten ken ik nog van bijna 10 jaar terug.

Als je dan een beetje natuurlijk verloop rekent blijft er niet heel veel meer over zelfs al zou M-F nog duizenden nieuwe accounts zien elk jaar...als ze allemaal één keer posten...
lol, da's goed kopieerwerk ;)

Denk dat er tegenwoordig meer en meer via Facebook gaat of andere social media :/
 
Hij is goed!!!

Dacht heel even dat het mijn ouwe heer was maar helaas..

Good ol' days: welke arbo-wet??? Gewoon achterop en draaien!
 
Lijkt me een stuk veiliger dan dat kleine touwtje waar pappatoos mee vast zit :Y
 
Kom om in het werk, dus dacht ff kijken of ik wat voor vanavond kan regelen.
:Y 3 adressen België :Y weet ik weer waar ik mee bezig ben vanavond. Koffie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan