MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Nooit een verkeerd moment weer te beginnen :X


En meer koffie :Z
Oh man, je moest eens weten hoe t jeukt om weer n motor te kopen en op te stappen. Net zelfs in mn agenda gekeken, helaas andere plannen, anders had ik wel ergens n motor gehuurd ofzo.

En ook dat is t probleem, spontane ritjes zijn steeds lastiger want iedereen doet drukker, plannen verder vooruit. Zuigt enorm dat soort gedrag maar ik ga er in mee als ik me niet kapot wil vervelen in t weekend...

Koffierondje!! Wie nog meer?
1383906
 
Ondertussen is de planning voor die zondag overhoop gehaald dus ga ik proberen n motor te regelen en kijken of ik mee kan tokkelen n stukkie.

Daarnaast kwam ik het volgende tegen met opruimen net en misschien dat ik er hier iemand nog gelukkig mee maak.

Mn oude motorlaarzen. Maat 44 tcx gore tex. Deze had ik aan tijdens mn asfalt inspectie. Ik vermoed dat de waterdichtheid van 1 laars dus ook te wensen over laat, zie de fotos verder.

Hoef er niks voor te krijgen verder.

IMG_20190405_160558.jpg
IMG_20190405_160605.jpg
IMG_20190405_160638.jpg
IMG_20190405_160625.jpg
IMG_20190405_160648.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Corfreek, na twee jaar niet gereden te hebben op een vreemde motor aanhaken, dat kan misschien niet als het beste plan ooit worden bestempeld. Uiteraard ga je er zelf over, maar dit is wat ik denk.
 
Corfreek, na twee jaar niet gereden te hebben op een vreemde motor aanhaken, dat kan misschien niet als het beste plan ooit worden bestempeld. Uiteraard ga je er zelf over, maar dit is wat ik denk.
Ja, die gedachte was ook al langs komen waaien.
De motor wil ook nog niet zo lukken dus misschien n volgend ritje weer eens aanhaken.
 
Ondertussen is de planning voor die zondag overhoop gehaald dus ga ik proberen n motor te regelen en kijken of ik mee kan tokkelen n stukkie.

Daarnaast kwam ik het volgende tegen met opruimen net en misschien dat ik er hier iemand nog gelukkig mee maak.

Mn oude motorlaarzen. Maat 44 tcx gore tex. Deze had ik aan tijdens mn asfalt inspectie. Ik vermoed dat de waterdichtheid van 1 laars dus ook te wensen over laat, zie de fotos verder.

Hoef er niks voor te krijgen verder.

Bekijk bijlage 1383999Bekijk bijlage 1384000Bekijk bijlage 1384001Bekijk bijlage 1384002Bekijk bijlage 1384003
Deze lekker in de kast laten staan voor als je er weer een hebt of huurt :t
 
vandaag weer op pad geweest sauerland dit keer,leuk maar te weinig bochten.natuur iets mooier dan de eifel.
volgende keer weer gewoon de eifel.
 
was leuk voor een keer net als de belgische ardennen.
ik zat ook een keer aan de franse ardennen te denken daar zitten veel bochten in de buurt iemand ervaring?
 
Ritje komende zondag gaat hem denk ik niet worden. De weersvoorspelling is 7 graden in de middag, maar wel droog. Het weer loopt ons weer te dollen alweer. B|
 
was leuk voor een keer net als de belgische ardennen.
ik zat ook een keer aan de franse ardennen te denken daar zitten veel bochten in de buurt iemand ervaring?
Rij dan meteen door naar de Vogezen, want de Franse Ardennen zijn niet veel anders dan de Belgische, alleen het eten is er nog beroerder.
 
vandaag weer op pad geweest sauerland dit keer,leuk maar te weinig bochten.natuur iets mooier dan de eifel.
volgende keer weer gewoon de eifel.
Sauerland is qua rijden minder afwissellend ja. Geldt ook voor de Harz. Ardennen is vaak dramatisch qua asfalt, maar goed dat is gebaseerd oo het supersport tijdperk. Met de allroad zal dat minder issue zijn.
Voor mij blijft de eifel (incl Luxemburg) favoriet voor een uitwaaiweekendje...
 
Koffie :Z :Z :Z


Gisteravond wel ff gekeken of er nog leven in de KTM zat.

:Y nou hopen dat ie ook weer start als het echt nodig is :')
Zo in de schuur stik je al vrij snel de rotmoord :X
 
Ritje komende zondag gaat hem denk ik niet worden. De weersvoorspelling is 7 graden in de middag, maar wel droog. Het weer loopt ons weer te dollen alweer. B|

Lijkt met paasweekend wel lekker weer te worden :)


Kwam er van het weekend achter dat de sensor bij de parkeergarage onder appartement de motor niet ziet als ik ervoor sta. Dus ik kan de parkeergarage niet in :') Met de snelheid die de Alliantie heeft met het oplossen van dingen zal het wel even duren voordat ik hem daar kan neerzetten. Ben nog niet over gelukkig maar als het niet snel geregeld wordt staat mijn motor gewoon in de centrale hal :P

Sowieso drama met hoe het is opgeleverd door aannemer en die heeft nog niets laten horen na paar weken over het oplossen van gebreken. Vanavond maar eens op de site van de huurcommissie kijken wat ik kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Sauerland is qua rijden minder afwissellend ja. Geldt ook voor de Harz. Ardennen is vaak dramatisch qua asfalt, maar goed dat is gebaseerd oo het supersport tijdperk. Met de allroad zal dat minder issue zijn.
Voor mij blijft de eifel (incl Luxemburg) favoriet voor een uitwaaiweekendje...
zo beleef ik hem ook ,eifel en luxemburg is het leukst dichtbij.
 
Rij dan meteen door naar de Vogezen, want de Franse Ardennen zijn niet veel anders dan de Belgische, alleen het eten is er nog beroerder.
vogezen staan al in de planning voor van de zomer ,maar idd dan sla ik de franse ardennen over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan