MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
diQBpvz.gif




Gelanceerd als een lappenpop :X

Ik vind het altijd verbazingwekkend dat ze gewoon weer opstaan, meestal dan.
Spoedig herstel :/
 
Laatst bewerkt:
KTM maar fffffff meegepikt vanmorgen :9
Standaard ruitje zou ik morgen wel 's kunnen gaan waarderen *O*
 
Yep, die was ik, toen ik de 1190 twee dagen had.... voor Arnhem al spuug en spuug zat :')
Vanmorgen enkel ff naar Hilversum gereden ermee en toen wist ik weer waarom ik die enorme plaat plexiglas kocht :Y_O-:Y
Maar vooruit.. als het morgen 25+ graden is ga ik hem miss wel waarderen :)
 
Brommer staat klaar, route laden en tijd voor een biertje :9🍺


Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
- Lankho09
-
-

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
Hmmpf, motor later ophalen, ga hilversum niet redden met goed fatsoen, ik ga niet met n vreemde motor jagen ;)

Ik ben rond 11:15 bij t startpunt in vianen.
Voor de duidelijk, begin van de lekdijk.

Tot morgen :]
 
jammer dat we maar met zn drieen waren, volgende keer beter.
Kon niet aansluiten in IJsselstein, maar dacht iets verderop de route aan te haken, maar op de Lekdijk Oost bij Nieuwegein tot 22.20 gewacht. Niemand gezien, heb ik de route niet goed ingeschat of zijn jullie eerder vertrokken?
Helaas kunde ook lezen dat ik zelf niet in staat ben om hem voor te rijden :(

Gaat lekker. Klinkt als een geslaagde editie. :')
 
Nou ja, ik zag ergens staan....

Ik kan hem dus helaas niet voorrijden hopelijk is er nog iemand die voor wilt rijden.

Dus dat was woensdag, er was nog een beetje tijd.

Maar het is wel een beetje typisch van Dopey, leuk idee, uitvoering echt zwaar beroerd. Ook geen lijst in de OP ofzo van wie mee rijden, dus totaal geen idee wie er meedoen en of je compleet bent, wegblijven als niemand zich aanmeld als vervanger/voorrijder, route niet verkennen, alle Nederlandse teksten in z'n berichten gejat. Wat kan er fout gaan? :')
 
Dat was vandaag een prima dagje, ik vond het erg leuk iedereen weer even te zien. Leuk rondje knorren nadat we de organisator bij de verkeerde startplek hadden weg gebeld. _O-

Thanks Wilco :t
 
Nu mooi met een pilsje op de bank F1 kijken, pizza is onderweg. Geen zin meer om te koken, lang geleden dat ik zo lang op de motor heb gezeten. Dan eerst nog weer naar Almere, kleren en autosleutels ophalen, dan weer terug, motor wegzetten, etc. Werd me allemaal te laat... :+

En dat pleurisding weer moeten aanduwen na het tanken.

Tox, bedankt. Vanaf het moment dat je enthousiast vertelde dat Alpjes het altijd doen is het ruk. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan