MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Die is op z'n retour, ik begin net.

Edit: Godverdomme.

ub766o8lti831.jpg
 
Baco ondertussen mag ik hopen, de oakheart is in de aanbieding bij de Gal&Gall, 19;99 voor de 1,5ltr fles. ;)
 
Bijna niemand :P



Ik moet koffie :z
Waarom doet de zon het niet??
 
Moet een carbon kapje laten repareren.. Weet iemand een adresje in de omgeving?
 

Geen ervaring maar ze hebben het over fietsen, autosport, e.d. en er zit een servicepunt in Naarden. Als je dan op die link klikt lijkt het een doodgewone fietsenwinkel, maar allicht kan je er eens een mailtje achteraan doen.

Kapje zal niets structureels zijn, dus gewoon een nieuwe toplaag epoxy en dat polijsten? Misschien kunnen ze dat wel fixen. :)
 
:N het is enkel afwerking, dus heeft niets te lijden.
Het kozijn van de schuurdeur won echter wat sterkte betreft :')
 
X je Quintus B. vragen of hij je kan helpen, hij is een topper met carbon en als hij geen tijd heeft weet hij vast wel wie je kan helpen.
 
Iemand baat bij een paar Richa laarzen maat 42? Zowaar 1 heel weekend gedragen 😂
Zoonlief past ze niet meer en de meiden verzuipen er in.
 
Waarom doe je dat?

Basecamp. Dat heb ik niet gemist, wat een hoerenprogramma. B|

Probeer een stukje lekdijk van nog geen 14 km uit te laten rekenen, maakt het kutding er een route vanaf Utrecht binnendoor langs Mijdrecht - Schiphol - Den Haag van. 194 km. Tuurlijk, er zal een waypoint verkeerd gestaan hebben of een wegafsluiting zijn geweest, maar dan nog, kom op...er moet een makkelijkere manier zijn dan 180km omrijden.

Leek nog een best vermakelijke route, alleen effe teveel van het goede. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan