MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik had de verwachtingen beter moeten managen zie ik. :X

@Lankie; heb je die Honda Transgender nu overgenomen, in bruikleen, of alleen bij feesten en partijen?
 
Staat in de schuur bij het ouderlijk huis, vrij te gebruiken wanneer het me uitkomt. Bruikleen dus. Doe ik het klein onderhoud bij wijze van huur. Aangezien het ding verder nauwelijks kilometers maakt heb ik daar ook nog het meeste profijt van. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Lijkt me een prima oplossing zo. Met dat ding kom je de hele wereld over, al moet je hem af en toe aanduwen. :+
 
Pizzadoos zit er ook weer op. Morgen 's kijken of ik Cochem kan bereiken :Y
 
Nieuwe neutraal- en koppelingschakelaar zijn binnen dus goede hoop dat het duwen binnenkort ook klaar is. :+

Have fun! Zijn slechtere manieren om de brommer in te rijden. ;)
 
Geen keuze. Moet @MTeun-03 stil zien te houden met dikke routes, veel km's en foto's van Steaks met pepersaus en pommes!
 
ik stap nu op me motor en ga naar luxemburg , dagje rijden. rijden met de auto naar sankt vith belgie en trappen daar 270km bochte eruit en gaan wee terug met de auto scooters lekker op de aanhanger. veel plezier ook.
 
goede reis X.

Tetten rijden nu vanaf emmerich op kompas naar zuiden
 
Ga je op de 990 of heb je iets om te testen?
Op de 990 :)

20190721-114538.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
:Y zit ruim aan de km's. dus straks bellen om een afspraak te maken :)
Vandaag een erg leuke route gereden met ook nog aardig wat onverhard. Niet allemaal even legaal, wel leuk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JeGo
NIet legaal? Nee toch?! :N

Vandaag een collega laten bellen naar een andere diensttelefoon. In de tussentijd bij die telefoon gaan zitten en opgenomen als marechaussee regio zuid, wachtmeester G. Oldenshower. De immer alerte wachtmeester had hem zien rijden met meer dan 40km/h te hard, niet bij te houden en helaas geen meting kunnen doen dus maar afgerond op 40 te hard, proces-verbaal naar de OvJ, schikkingsvoorstel, heel verhaal. Nee, geen meting of video, maar hè, mijn woord tegen het zijne, ga maar uit van €20 per kilometer dus €800,-. Arme jongen overwoog z'n vakantie te annuleren en zocht al naar rechtbijstand toen iemand hem vertelde dat het een grapje was.

Nu heb ik vrij genomen uit angst voor vergelding, kan ik mooi de Alp even ophalen en van de week de olie en bandjes thuis wisselen. :+
 
NIet legaal? Nee toch?! :N

Vandaag een collega laten bellen naar een andere diensttelefoon. In de tussentijd bij die telefoon gaan zitten en opgenomen als marechaussee regio zuid, wachtmeester G. Oldenshower. De immer alerte wachtmeester had hem zien rijden met meer dan 40km/h te hard, niet bij te houden en helaas geen meting kunnen doen dus maar afgerond op 40 te hard, proces-verbaal naar de OvJ, schikkingsvoorstel, heel verhaal. Nee, geen meting of video, maar hè, mijn woord tegen het zijne, ga maar uit van €20 per kilometer dus €800,-. Arme jongen overwoog z'n vakantie te annuleren en zocht al naar rechtbijstand toen iemand hem vertelde dat het een grapje was.

Nu heb ik vrij genomen uit angst voor vergelding, kan ik mooi de Alp even ophalen en van de week de olie en bandjes thuis wisselen. :+
betalen wij die tijd?
 
gvd verslapen :Z KOFFIE!!!!! :Z


Cochem 2019: Kan het zijn dat Halsema een zus heeft die daar burgemeester is :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan