MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Twee maanden is wel kort trouwens, denk je niet dat het zou helpen er wat langer te zitten zodat mensen in die omgeving je beter weten te vinden? :)
 
Twee maanden is wel kort trouwens, denk je niet dat het zou helpen er wat langer te zitten zodat mensen in die omgeving je beter weten te vinden? :)
misschien blijf ik er wel 15 jaar, maar eerst ff test draaien. Er moet nogal wat geinvesteerd worden voor een langer periode.
November dec jan en feb zijn sowiezo kut maanden in de motor wereld.
 
Fair enough. Moet er nog veel verhuisd worden? Het is niet veel, maar heb een aanhanger. Als je die bus vol drukt en een een klein aanhangertje, zou dat een keer rijden schelen? Dan hobbel ik er achteraan. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Fair enough. Moet er nog veel verhuisd worden? Het is niet veel, maar heb een aanhanger. Als je die bus vol drukt en een een klein aanhangertje, zou dat een keer rijden schelen? Dan hobbel ik er achteraan. :)
denk 4 busjes in 2 dagen met 4 man. Komt goed, maar top aanbod :j
 
:Z geen koffie, maar terug naar bed :z

Weekje Zwitserland, Oostenrijk en vooral Italië gereden :) wat is de wereld buiten NL mooi voor een motorrijder *D

@ Zot: Spannend, succes!
 
Zojuist m'n video van de motortrip naar Oostenrijk/Italie afgerond. Voor wie 't leuk vindt kan de video hier bekijken. Drie minuten blehren met de SMT, vergeet niet het geluid aan te zetten :Y



De maanden september en oktober ga ik een nieuw avontuur aan. De werkplaats wordt dan verplaatst naar Nebraskadreef 23 Utrecht. Daar kan Snelmotoren de werkplaats van de motorkleding shop Motomonks gebruiken. We gaan eens kijken hoe dat bevalt de komende 2 maanden, maar jullie kunnen dus weer gewoon een bakkie komen doen
1f642.png
Die weet ik te vinden en bij deze genoteerd.

Veel succes :Y
 
:Z geen koffie, maar terug naar bed :z

Weekje Zwitserland, Oostenrijk en vooral Italië gereden :) wat is de wereld buiten NL mooi voor een motorrijder *D

@ Zot: Spannend, succes!
Welkom terug. Zag veel bekende passen van mijn tripje, prachtig daar inderdaad 8-)
 
Wat dan weer niet meevalt is weer aan het werk moeten :z KOFFIE!
 
Koffieding hier lijkt de geest te geven, maar is 2 jaar oud zie ik net.
Maar rap een nieuwe laten komen :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan