MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Godver....... Komt hij er nu mee dat hij een Dixy heeft gekocht. Normaal zou ik daar nog geen seconde van wakker liggen, door de onwetendheid nu 2 nachten.

Mijn leven is weer eens een aaneenschakeling van teleurstellingen. Gilles had het kunnen compenseren, maar heeft het niet gedaan. :/
 
Nieuwe Africa Twin komt er aan. *O*

Wat meer vermogen en koppel, vooral onderin. Alle moderne elektronica. Paar kilo lichter dan de vorige........... Nu even afwachten wat hij gaat kosten en of hij heel blijft.

1569246251590.png

1569246317159.png
 
Analoog rouleert! 😎
Wat iedereen een geld neer legt om het motor rijden vooral minder spannend te maken...
Op die hoerkawa zat het mij alleen maar in de weg. TC moet alleen inkicken als je grip verliest. Niet als je een “preset” hellingshoek haalt in een bepaalde rijmodus waardoor de TC geactiveerd wordt. Plus al die knoppen en instellingen leiden mij alleen maar van het rijden af. 😉
 
Afleiding en in de weg zitten zal wel meevallen. Je kan je eigen preset maken waarbij alles naar je zin is. Iedere keer dat je de brommer start staat hij in jouw voorkeur en die ene keer dat het begint te sneeuwen zet je hem in standje rain.

Het TFT scherm met Apple carplay en navigatie vanaf de telefoon is best handig denk ik. Kan een gedoe zijn met knoppen, maar ik vin ut handig.

1569257744268.png

1569257787193.png
 
Als er een bougie uit ploft klinkt dat ook zo
De plof van de Triumph is figuurlijk. 1 uitlaatklep van de middelste cilinder is afgebroken ;)
Bekend kwaaltje helaas. Triumph heeft de vorige eigenaar keurig een bericht gestuurd om met zijn brommer langs de dealer te gaan en alles te laten checken toen de eerste gevallen bekend werden. Waar de meeste dealers pro-actief alle koppen hebben laten vervangen heeft deze dealer hier helaas de noodzaak niet van in gezien. Triumph zelf heeft ooit een datum geprikt waarbinnen alles gefixed moest zijn door de dealers. Die datum is uiteraard allang verlopen.
 
nah.. ook nie lief allemaal zeg :/

Scoot minder, motor erbij = win win *D


Koffie :Z
 
Totaal niet gerelateerd, maar heeft iemand wel eens een full-size KTM (990/1190) op een aanhanger gehad? Zou een aanhanger van 2.00 l x 1.00 b passen? Achterklep kan eruit dus achterband kan iets uitsteken, eventueel een beetje schuin...?

De 525 past nèt, voorwiel iets draaien dan staat het ding klem tussen de voor- en achterkant van de aanhanger. Kan me voorstellen dat een iets grotere motor niet meer past met de klep dicht, maar zolang de wielbasis niet te groot is.... ;)
 
Rustig aan maar, wielbasis heb ik online gevonden. Zou natuurlijk altijd voor de zekerheid gewoon een échte motoraanhanger kunnen huren wanneer het zover is. ;) :t
 
ik ga niet meer voor je meten :P

moet wel passen lijkt me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan