MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
48308935-woman-with-sexy-bust-in-red-t-shirt-holding-glass-of-beer.jpg
.
 
Laatst bewerkt:
Yep. Als ik in een half jaar 4 ritjes heb gemaakt hebben we het wel gehad. Er komt wel weer een offroad brommert, maar dan één waarmee ik naar de toer toe kan rijden ipv het geknoei met aanhangers. Daarnaast uiteraard de rit in oktober, daar was de KTM ook niet geschikt voor.
Ben benieuwd, rap verkocht iig :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Voorlopig moet ik over 1½ uur weg en regent het gewoon :( :( :(


Eerst maar s een sloot koffie B|
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Nou... met dit weer is sterke drank nog beter :X
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Tox: snap de keuze van de KTM wel. Is in NL lastig gebruik van het potentieel te maken. De DRZ is wat minder spannend maar stuk allrounder ;)

X: meest is zo al weggetrokken. Eerste stuk is toch geen uitdaging :N
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Tox: snap de keuze van de KTM wel. Is in NL lastig gebruik van het potentieel te maken. De DRZ is wat minder spannend maar stuk allrounder ;)
Dat viel mij inderdaad op toen ik een met Achi op stap was. Hij reed probleemloos van Almere naar de Veluwe en iedere asfalt kilometer die ik maakte voelde als afzien. Daarnaast is het KTM blok zo opgefokt dat er veel service nodig is en een DRZ hoef je maar één keer per jaar naar te kijken.
Ik probeer ergens een Dominator 650 te scoren, die is goed zat voor de Alpen en bosritjes, mits voorzien van semi-noppen.
 
Tis Polen geworden zonder motor. Nu in Wroclaw. Geen idee waar we vanavond vies doen
 
Review van BMW HP4 Race

Wat een ding zeg :o

44Teeth is ook wel leuk kanaal om te volgen. Beetje Top Gear maar dan voor motoren :P
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Lekker zeg! Ik ben in de eifel even op pad geweest met Toos, x en achi. Ik kan uit ervaring vertellen dat zij door de hoeveelheid regen vanmiddag, na een natte rit, al aan 't bier zaten.

Ik ben op de waterscooter naar huis gegaan :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
  • Leuk
Waarderingen: Zot
:X wij hadden jouw regen er ook bij ;)


:') moet toch s betere rommel kopen (lees waterdicht en dan nog meenemen ook)

Het kost je een rib uit je lijf, maar als je de jaren erna niet meer op je bankrekening kijkt rijdt het erg comfortabel. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan