MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Past in ieder geval prima binnen de huidige Husqvarna design-stijl, waar moet het op gebaseerd zijn, een KTM 790?

Spreekt me wel aan, vooral de optie dat een onzichtbaar hulpje de motor overeind houdt.

Op de nieuwe 890 die ook in de 890 Duke R zit.
 
Vind ik de Husq beter te verteren dan het extreme design van de meeste KTM's.

Ook nieuwe kleurtjes voor de 401 in 2020, maar die kan ik goed missen. De grijze zijpanelen met "401" vind ik wel gaaf, die brons-kleurige striping op het paneel hoeft voor mij niet zo. Verlengde subframe trouwens ook niet.

new-husqvarna-vitpilen-401_02.ashx


2019;

39234_Vitpilen_401_2018.jpg
 
dat werd gotver tijd ook!!

Al dat gespuis hier verdomt gewoon elke vorm van MF-sociaal gedrag :(
 
Mijn stuur is ook niet verwarmd en die moderne klere diesels doen er een eeuwigheid over voordat ze warm zijn. Alsof ik het makkelijk heb. -O-
 
Mijn diesel doet ook niet meer aan warmte :/

Stoel wordt wel fukking heet *O*
 
Die scoot rouleert in de spits. Te grappig om met 12pk iedereen te snel af te zijn :Y
En met een retourtje amsterdam 2 liter verstoken. Echt prima te doen aangezien je toch niet harder dan 100 mag/kan....
 
ik lees net dat de max overal naar 100 gaat, dus jij zit geramd met je scoot :')
 
Lekker dan... '(

Op zich prima natuurlijk, milieu is ook belangrijk...maar het rijd zoveel lekkerder door met 130-en-een-beetje op de teller. En alle droeftoeters, zondagsrijders, opa's en oma's rijden voortaan natuurlijk niet 100, maar 80. Want je zou maar de maximumsnelheid rijden net als de rest... '(

Als ze dat achterlijke stuk 80 bij Nieuwegein dan omhoog gooien naar 100, die paar honderd meter een beetje meer stikstof maakt ook niet meer uit. :YY
 
:^

De Husq gaat maar in de winterstalling denk ik, zal wel gedaan zijn met de goede dagen, zo halverwege November.
 
Pekel gaan ze vast niet strooien, slecht voor het milieu :')


Ik moet koffie :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan