MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
'( '(


Hoe moet het nou verder met jou Teun? -O-



Wat ik wel weet: Ik moet koffie!!! :X :Z :X
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
kans is groot dat ik de adv-x op de lange termijn ga rijden zijn we dan weer vriendjes en word ik dan weer uitgenodigd?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Waarvoor wil je uitgenodigd worden trouwens? :+


Of moet MF 't Gooi nog s een weekendje weg :?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ik ga kamperen in Lichtenvoorde met nog een zooi van MF. Het lijkt erop dat het goed blijft tot zondag middag. Voor de bui de tent weer opruimen en naar huis. Misschien hebben we mazzel.

KTM is verkocht en opgehaald. Nu uitkijken naar een Dominator, KLR of DR650. Ik moet wel wat te prudzen overhouden. Voor oktober moet ik in ieder geval iets rijdbaar hebben voor de 500 toer.

Wat doe je?!? ;(

Als je je bedenkt mag je die van mij kopen. Ergens vind ik het dan wel weer prettig om te zien dat je er zo weer vanaf bent. Die dingen blijven lekker waardevast, voor nu... :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Vandaag mijn nieuwe baggerbrommer opgehaald. Het was een stukje sturen, want de boot naar lauwersoog was op loopafstand. Wel een heel gaaf exemplaar weten te scoren.

33044157_1926907570655385_5722682582026420224_n.jpg


32939062_1926907577322051_7169677602582429696_n.jpg
 
Ergens vind ik het dan wel weer prettig om te zien dat je er zo weer vanaf bent. Die dingen blijven lekker waardevast, voor nu... :t
Mijn 525 was in zeer goede staat met aantoonbaar maar 95 uur op de klok en nog licht belast ook (bosritjes en een halve OTR). Dat maakte hem nogal gewild, ik was hem vlot kwijt voor een goede prijs.
 
Mijn 525 was in zeer goede staat met aantoonbaar maar 95 uur op de klok en nog licht belast ook (bosritjes en een halve OTR). Dat maakte hem nogal gewild, ik was hem vlot kwijt voor een goede prijs.

Die van mij zal niet heel veel meer uren hebben. Gekocht met 40 uur en nu geloof ik 39 erbij gereden. ;)

Alleen m'n hoofd staat er niet naar, dus het ding moet aan de kant. Net te vaak gedacht "dit jaar kan ik gaan rijden zonder bezuinigingen" en nu is het wel even mooi geweest.

Volgend jaar dan echt... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
1½km OTR was genoeg en genoeg overtuigend dat een OTR niets voor 'm was :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Iets van die strekking. Een OTR gaat voornamelijk vol gas over maisvelden met een overdosis aan testosteron. Teveel gedoe voor te weinig lol, dus de Domi hoeft niet bang te zijn voor een OTR. Eind dit jaar weer de 500 Toer en tussentijds wat allroad ritten. ;)
 
Dankjewel luitjes.
Ik ben vandaag een testrondje gaan rijden en het viel goed mee. 130 op de snelweg kruisen zonder problemen en geen klap verkeerd.
Ik heb Aliexpress leeg gekocht om de Domi aan te passen aan mijn afmetingen. Ergens komende twee weken kan ik dus weer aan de knutsel.
Nu nog banden bestellen en dan vooral rijden met dat ding. :]
 
zonde om vies te maken
Hallo, wie heeft Zot z'n account gehackt :? Doutzen is ook zonde om vies te maken, maar daar zal je in de praktijk ook niet moeilijk over doen. :+

Ik moet nog een oplossing bedenken om de achterkant van de Domi op te hogen, maar ik heb geen idee hoe. De dogbones inkorten gaat niet werken omdat er aan alle kanten te weinig ruimte is. Zou ik dan de hele triangel onder moeten aanpassen?
 
Hallo, wie heeft Zot z'n account gehackt :? Doutzen is ook zonde om vies te maken, maar daar zal je in de praktijk ook niet moeilijk over doen. :+

Ik moet nog een oplossing bedenken om de achterkant van de Domi op te hogen, maar ik heb geen idee hoe. De dogbones inkorten gaat niet werken omdat er aan alle kanten te weinig ruimte is. Zou ik dan de hele triangel onder moeten aanpassen?
ophogen als in geometrie verneuken of wil je meer veerweg?
 
Beiden, ik wil meer veerweg en meer grondspeling. Voorpoten verlengen is geen probleem, de achterkant is lastiger.
:X

ok, honda mt praktijken op een heilige dominator :(

Waarschijnlijk kan de onderste vork van de schokbreker eraf en een andere op gemaakt. Daarmee verhoog je alleen, net als met voorpoten verlengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan