MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
De Italianen applaudisseren als je met een wheely voorbij komt. In Duitsland word je meteen gegen die mauwer gestellt. In Frankrijk word je met brie en knoflook bekogeld. Had ik al verteld dat ik in Luxemburg moet voor komen voor een lullige bekeuring van €45,- ? Of ik me in september wil melden met mijn advocaat.... :?
 
De Italianen applaudisseren als je met een wheely voorbij komt. In Duitsland word je meteen gegen die mauwer gestellt. In Frankrijk word je met brie en knoflook bekogeld. Had ik al verteld dat ik in Luxemburg moet voor komen voor een lullige bekeuring van €45,- ? Of ik me in september wil melden met mijn advocaat.... :?
Je reed 10 km te snel?


:')
 
De Italianen applaudisseren als je met een wheely voorbij komt. In Duitsland word je meteen gegen die mauwer gestellt. In Frankrijk word je met brie en knoflook bekogeld. Had ik al verteld dat ik in Luxemburg moet voor komen voor een lullige bekeuring van €45,- ? Of ik me in september wil melden met mijn advocaat.... :?
Nee maar maar je niet gewoon de 45€ betalen?
 

Lijkt mij nou niet een hele slimme beslissing maar ja... :X|(Mensen zijn al laks met de maatregelen enzo. Die gaan echt niet 2 weken thuiszitten als ze terug komen.

Maar vast wc-papier enzo gaan inslaan voor de 2e golf er echt is... :')
 
Ik begrijp écht niet dat je überhaupt naar die gebieden mag en terug al helemaal niet |(|(|(
Gewoon enkel voor belangrijke zaken en verder geen dom gelul :(
 
Denk dat het simpel is. Economie is nu belangrijker geworden dan mensenlevens ....

Mag mij maandag op het werk ook gaan omkleden in een ruimte waar mensen die sporten zich ook omkleden. Ben ik ook heel erg blij mee.
 
Als jij dat onveilig acht, mag de baas een betere oplossing verzinnen lijkt me.
 
Komt wel goed morgen ;) Toch al te horen gekregen dat mijn tijdelijke contract niet wordt verlengd dus weinig meer te verliezen. Wel jammer, liep nog tot volgend jaar.. Hele bedrijfsonderdeel waar ik onder werk bij deze cateraar ligt zo'n beetje op zijn gat. Zit nu in een poule met collegas dat ze ons kunnen inzetten op andere locaties. Moet binnenkort even 6 dagen op andere locatie werken. Kans is groot dat er alsnog gedwongen ontslag komt.
 
Laatst bewerkt:
Probleem al opgelost: gisteren vacature gezien ergens, vanmorgen gebeld, vanmiddag gesprek gehad en als het goed is hoor ik morgen wanneer ik kan beginnen :)
 
duimen-omhoog-emoticon.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan