MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Laatste 3 maanden niet meer kunnen rijden ivm de schouder maar uiteindelijk toch 8500km gereden dit jaar. Dat hoop ik komend jaar te verdubbelen. 💪
 
Beste wensen allemaal. :W
Hoop dat iedereen gezond blijft of weer snel wordt.
Verder wens ik iedereen uiteraard een beter 2021 dan 2020 ;)
 
134738708_10157405090511829_5285638035729683725_o.jpg
 
Ik... heb geen idee.
Een paar ritjes NL en een dikke week Duitsland.

Mag dit jaar best wat meer worden :Y

De eerste werkdag van 2021. Zat te doen, maar hier zijn voelt zwaar nutteloos :')
 
Die van mij was ook nutteloos. Kwam op het werk en mocht meteen weer naar huis. Niets te doen voor mij vandaag.
 
Bah, dat gaat ook vervelen :/

Als het nou lente was, had ik me buiten vast wel een tijd kunnen vermaken.
 
Wat betreft nutteloos... :^

Gelukkig al een paar keer van te voren gebeld dat het geen zin had te komen, helaas een keertje voor niets heen en weer omdat er net op de app werd verteld dat we als groep in quarantaine moesten, en nou ja, ik kijk niet op de telefoon tijdens het rijden dus die had ik gemist...en inc. volgende week ben ik ruim 3 weken thuis, met daarvoor nog een paar weken van 2 of 3 dagen. :')

Nog niets bereikt in huis van wat ik wou gaan doen, want alles moet online besteld worden en nou ja, er zitten wat klussen tussen die ik met liefde nog even uitstel. :+

Anyway, beste wensen allen! Laten we er in ieder geval een mooi motorjaar van maken, dat is èèn van de dingen die in theorie zouden kunnen. In ieder geval mijn voornemen, de Husq is een jaartje oud en staat op ongeveer 3,5k, dat moet beter kunnen. :t
 
:+ dat is zelfs inclusief gedwongen woon/werk km's :o
Daar is zeker wel ruimte voor verbetering!
 
Ook hier iedereen de beste wensen en vooral een gezond nieuw motorjaar!!

(helaas ook veel te weinig gereden wederom.. werk zit steeds in de weg |(, kortom niets te klagen ondanks coronatoestanden.. Wandalin wel overigens, daar ligt alles plat en anderzijds een webshop opgezet :t)
 
Mail gestuurd naar alliantie dat gebreken nog niet waren opgelost en erger zijn geworden. Compensatie voor gevraagd die ik al eerder had gekregen voor een bepaalde periode. Alleen is het nu dus 5000e aan compensatie omdat ze zo lang niets hebben gedaan. Standaard mail teruggekregen dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zou krijgen. Gisteren dat antwoord na 5 werkdagen komt er op neer dat ze niets doen omdat ze het rapport van de huurcommissie willen afwachten. Helaas verhelpt dat de lekkage bij 3 ramen niet. Verder doen ze niets en zijn mijn klachten doorgezet. Krijg binnen 15 werkdagen een reactie van de klachten coördinator :') Alles maar afgeplakt met ducttape aangezien ik dat nog had liggen... |(
 
Het geld is niet verkeerd, maar de ergernis is klote.
Grote logge instanties :/
 
@Xtra Ergernis is idd klote is helaas niet anders.

@Erwin_83 Nope :D Denk dat ze afwachten wat de huurcommissie zegt in de hoop dat zij gelijk krijgen en er niets aan hoeven te doen. Kleine kans aangezien de klachten al vanaf het begin bekend zijn. De Alliantie is niet voor niets elke keer op een slechte manier in het nieuws ;)

@Plexat Huurcommissie kan ook de huur laten verlagen bij gebreken. Alliantie in de portemonnee raken is de beste optie. Enige waar ze gevoelig voor zijn. Huurverlaging op grond van onderhoudsgebreken - voor huurders

Nadeel is ook COVID. Daardoor heeft huurcommissie tijd geen bezoeken afgelegd waardoor er een behoorlijke vertraging in alles zit. Duurde 10 maanden voordat er bij mij onderzoek werd gedaan.
 
Blijft gezellig hier :)

Ging ff kijken of er post was hing er van bewoner een brief op mededelingenbord over alle herrie hier in het pand.

In brievenbus een brief van andere bewoner die iedereen heeft gekregen. Diegene kon zijn auto niet kwijt dus moest betaald parkeren. Begon erover dat er motoren en scooters staan die er niet mogen staan. Probleem is alleen als volgt want het is natuurlijk een pand van de Alliantie:

- 52 woningen 37 parkeerplekken
- Kentekenregistratie systeem zou 1 kenteken per adres moeten toelaten maar werkt niet goed dus kunnen meerdere auto's op 1 adres
- Gangen richting de berging zijn te smal omdat er palen staan van de fundering waardoor je er met je fiets al amper langs komt laat staan met een motor / scooter
- Van de Alliantie mag je met je motor of scooter niet voor het pand parkeren
- Aan de achterkant van het pand is een parkeerdek wat altijd leeg is maar dan moeten mensen 60 meter omlopen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan