MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Pin je niet vast op een merk en kijk ook verder dan de Oostenrijkers. Wil je wel een naked blijven rijden?
 
Pin je niet vast op een merk en kijk ook verder dan de Oostenrijkers. Wil je wel een naked blijven rijden?
De naked bevalt me prima, de snelwegen kom ik niet zoveel. Ik zit wel beetje met de breedte van de brandgang. Ik kijk nu een beetje naar een Duke 690 (R) maar iets anders kan het ook nog worden.
 
Die zit tegenwoordig toch in Nijkerk, of zijn dat aparte bedrijven ?
Zoals Detox al zegt. Dat het familie is wist ik niet, maar er zitten er twee dicht bij elkaar. Die in Zwartebroek ben ik vorige week nog langs gereden, zag er nog bewoond uit. ;)

Husqvarna Norden lijkt me geil. :9 Maar hier ook, ruimte is een issue. De Vitpilen past mooi in een loos hoekje in de huiskamer, maar veel groter gaat toch wel in de weg staan. En de draai naar de schuur kan ik niet maken behalve met een motor die ik kan optillen en met de hand kan draaien (daarom past de KTM wel) dus, of er moet een grote verbouwing plaatsvinden aan de schuur, of ik blijf lekker de 401 rijden tot ik ergens anders woon. O-)
 
Als je een stapje zwaarder wilt, dan zou ik vlot uit gaan kijken naar een twee cilinder als een Yamaha MT07. De Duke 790 kost je een rijbewijs.
 
Vind ik dan weer een beetje een kontargument. De Duke kost je een rijbewijs omdat die te leuk is (aanname, weet niet waarom het anders volgens jou een groter risico zou zijn...) maar een MT-07 kan je je wel op gedragen? We zijn allemaal liefhebbers, vanaf 125cc (waarschijnlijk minder ook wel) kan ik genoeg overtredingen verzinnen, waarom voor minder gaan als er iets leukers is? Let wel, dan ga ik er gewoon vanuit dat ze beide in dezelfde categorie inc. aanschafprijs vallen. ;)
 
Ik heb op de 07 Tracer gereden en die nodigt niet echt uit om te rammen, de KTM is ervoor gemaakt. Mijn kont zegt dat het een goed argument is.
 
Eem 790 is past niet meer zo goed in het budget, of heeft al veel kilometers erop staan. De 690 past al beter in het budget.

Deels klopt het wel met je rijbewijs, maar daar ben je zelf bij en kan met de 390 ook al.
 
Ik heb op de 07 Tracer gereden en die nodigt niet echt uit om te rammen, de KTM is ervoor gemaakt. Mijn kont zegt dat het een goed argument is.
Als die dezelfde remmen en vering heeft als de normale MT-07 kan ik begrijpen dat hij idd niet uitnodigt tot rammen. Met een proefrit op een MT-07 vond ik de remmen niet al te best en de vering ook niet. Bij het remmen mistte ik een beetje bite en de vering was behoorlijk slapjes en ik ben geen zwaargewicht. Ook proefgereden op een Duke 690. Voor mijn gevoel veel betere remmen en vering. Uiteindelijk is de keus daar ook op gevallen.

Tot dusver nog geen boetes en ook mijn rijbewijs niet kwijt ;) Ligt allemaal aan je eigen rechterhand
 
pfffff, ik mag niet eens op een yamaha fazer 600 uit '98 rijden. Staatsmongool.
 
Weet iemand een goed adres in omgeving Amersfoort waar ik mijn (een)cilinder kan laten boren/honen en de krukas kan laten controleren/slijpen?
In Hilversum Motorenrevisie Frank.
Sinds mensenheugenis aktief in de revisies met een prima reputatie.
Half uur / 40 minuten van A'foort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
pfffff, ik mag niet eens op een yamaha fazer 600 uit '98 rijden. Staatsmongool.

Van een klant :?
proefrijden is geen motorrijden.


maar ik kan niet normaal doen met dat soort motoren als ik ga motorrijden
yamaha_fazer_s_03 wheelie.jpg
 
:N dan mag hij hier blijven :Y
iig dit jaar nog ff in de Pyreneeën uitlaten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan