MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zal altijd twijfels blijven houden bij je adres geven op internet, ik weet nu dat er op D* N**rd 40 in Bl*r*cum een V-str*m te halen is.

Nu is een V-strom zo dodelijk saai dat je leven wel echt kut moet zijn als je die wil jatten, maar gewoon iets om in het achterhoofd te houden.


Kwam Elsie nog tegen vanavond, d'r hond heeft normaal een tuigje, dit keer niet, superleuk beest. :Y
hahaha, ik kan je in vertrouwen mededelen dat je van aardige huizen moet komen om die daar weg te halen, afgezien van het feit je de boel niet open krijgt, de motor verankerd aan de betonnen dekvloer staat in de garage en de bewoners van het onderkomen niet zomaar iets mee gaan geven. Daarbij zitten we hier op MF he, google streetview langs een dure week levert je ook genoeg info op wat er te halen valt, afgezien van de pakketbezorgers die elke week meerdere pakketen waar een handtekening voor vereist is... ;)
 
Voor jou? Tuulk. Deze staat je vast goed

BDSM-Puppy-Playing-Dog-Turban-Leather-Mask-Men-s-Chest-Strap-Sexy-Costume-Neck-Collar-Bondage.jpg_Q90.jpg_.webp
_O- _O- _O-
 
Vergeet de glazenwassers niet die overal kunnen loeren.
jep, die ook idd... wij hebben een hele relaxedte glazenwasser, hele aardige kerel, drink er vaak een bak koffie mee of ik haal ff een broodje voor ons, kerel doet ook altijd "gratis" de dakkappel mee.
Hij spreekt gebrekking Nederlands en wist mij te vertellen dat ik, na het vervangen van de kozijnen en voor en achterdeur nooit mijn sleutels kwijt moest raken, hij wist me nl te vertellen dat deze ramen en deuren echt niet open te krijgen zijn zonder het glas te slopen. :+

Ik heb maar niet gevraagd hoe hij dit wist....
 
Heeft Elsie ook een tuigje? :9


:+

Ja, voor de hond. Dat zeg ik toch. :+

google streetview langs een dure week levert je ook genoeg info op wat er te halen valt, afgezien van de pakketbezorgers die elke week meerdere pakketen waar een handtekening voor vereist is... ;)

Fair enough, jouw keuze. Mijn motor staat binnen dus Streetview is geen issue. Een enkele keer vergeet ik de deur naar de hal dicht te trekken en merkt een bezorger ook de motor op. Is prima, maar ik wil gewoon m'n eten, het feit dat je al zo ver de huiskamer in aan het gluren bent vind ik dan weer een tikje...meh. ;)
 
De bezorgers die hier komen blijven meestal wachten voor het hek. Het duo "Rot en Vervelend" is daarbij de grootste motivator. :+

Bekijk bijlage 1631434
Hahahaha check, zon duo idd maakt dat men het huisje vaak overslaat... Zeler als er per ongeluk toch iemand in de tuinstaat omdat we de poort vergeten waren en je vervolgens een zacht en to h angstig "help" uit de tuin hoort komen...
Staat er een volwassen kerel vlak tegen de muur met op beide schouders een poot vd de "bewakers" die op 2cm afstand zijn tandateen laat zien....
Binnenkomen is overigens geen probleem hoor als wij niet thuis zijn, weg gaan daarintegen kan je vergeten zonder toestemming van het baasje, en geloof me, je wint het echt niet van ze... 😉
 
Ik dacht... even kijken hoe het motor-forum erbij ligt. Maar ik denk dat ik de URL verkeerd heb getypt, dit is een hondenforum. :P
 
:Z Luie zondag met MotoGP en F1 :) niets mis mee

Vanmorgen vroeg m'n bus naar de dealer en een elektrische Skoda mee terug, leuke leen-auto :Y trekt echter niet op als een Tesla :/ :N
Was het de Enyaq? Dat is echt wel een wanna have auto. Zegt genoeg over mijn levensfase toch? Hahaha. (al is het jammer dat je niet bij de superchargers van tesla kan laden).
 
Laatst bewerkt:
Was het de Enyaq? Dat is echt wel een wanna have auto. Zegt genoeg over mijn levensfase toch? Hahaha. (al is het jammer dat je niet bij de superchargers van tesla kan laden).
Denk het niet, ik had nou niet meteen het gevoel deze te willen :P
 

Bijlagen

  • 2021-05-03 10.22.25.jpg
    2021-05-03 10.22.25.jpg
    353,1 KB · Weergaven: 9
Denk het niet, ik had nou niet meteen het gevoel deze te willen :P
Nee... Dit is de citigo. Tenzij ze de Enyaq verkeerd gewassen hebben.

Ik bedoelde deze:
 

Bijlagen

  • Skoda_Enyaq_header_ActivLease.jpg
    Skoda_Enyaq_header_ActivLease.jpg
    197,8 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan