MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Hier hebben toch vele van ons wel herinneringen. Ik weet niet of het nog een motorhotel was maar zwaar triest is het in ieder geval wel. edit: 2018 verkocht, maar alsnog.


218271206_4030591233735507_8198835464570632098_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja echt een drama met al die overstromingen her en der -O-

Kwam video tegen van de uitvaart van motor agent die onlangs is omgekomen tijdens het werk:

Indrukwekkend om te zien.
 
Laat ik voorop stellen dat de overleden diender terecht met eer is weg gebracht. Mijn bakkes valt echter open van de gigantische inzet van mens en materieel. Geld is blijkbaar geen issue bij de gemeente Rotterdam!
 
Laat ik voorop stellen dat de overleden diender terecht met eer is weg gebracht. Mijn bakkes valt echter open van de gigantische inzet van mens en materieel. Geld is blijkbaar geen issue bij de gemeente Rotterdam!
Een gewone werknemer mag zijn auto in het weekend niet rijden ,maar de politie mag alles.
Een gewone werknemer betaald grof geld als hij niet rijd voor zijn werkgever.
Neemt niet weg dat ik het ongeluk verschrikkelijk vind en zeker de gevolgen.
 
Een gewone werknemer mag zijn auto in het weekend niet rijden ,maar de politie mag alles.
Een gewone werknemer betaald grof geld als hij niet rijd voor zijn werkgever.
Neemt niet weg dat ik het ongeluk verschrikkelijk vind en zeker de gevolgen.
Ik ken redelijk wat Politiemensen, maar nog nooit is er één in het weekend op de dienstmotor langs gekomen!
 
Ja echt een drama met al die overstromingen her en der -O-

Kwam video tegen van de uitvaart van motor agent die onlangs is omgekomen tijdens het werk:

Indrukwekkend om te zien.
Erg mooi :Y
Ik zag gisteren op TV een agent vertellen dat ze deze man niet meer met de motor aan de kant mochten zetten, want de kans was dan groot dat dit zou gebeuren....


Am Tunnel: :/ wat een ravage :/ zo veel doden door een flinke bui -O-
 
Zag ook dat Stefan Maas (van hotel Maas in Lutzerath) al dagenlang mee helpt puin te ruimen in de lager gelegen dorpen die zwaar getroffen zijn.
Wat een enorme kolerezooi zag. Het zou me niet verbazen als je daar over lange tijd nog steeds de troep van ziet.
 
Laat ik voorop stellen dat de overleden diender terecht met eer is weg gebracht. Mijn bakkes valt echter open van de gigantische inzet van mens en materieel. Geld is blijkbaar geen issue bij de gemeente Rotterdam!

Allicht is het ook aangevuld met andere afdelingen. Maar hoe dan ook begrijp ik niet helemaal waarom je het nu over geld wil hebben. Van alle zinloze uitgaven die een gemeente maakt zal dit een druppel op een gloeiende plaat zijn. En dan zal dit vast ook nog los staan van het budget van de gemeente...



Een gewone werknemer mag zijn auto in het weekend niet rijden ,maar de politie mag alles.
Een gewone werknemer betaald grof geld als hij niet rijd voor zijn werkgever.
Neemt niet weg dat ik het ongeluk verschrikkelijk vind en zeker de gevolgen.

Mooi dat je bij gewone werknemer al uitgaat van iemand met een auto van de zaak. En je klaagt over politie die in eigen tijd met een dienstauto zou rondrijden, geloof je echt dat iedereen daar in z'n vrije tijd voor de lol aan het toeren is met een dienstauto? :') Wat wou je eigenlijk zeggen? :')


Wou eigenlijk in September misschien wel even naar de Eifel. Maar ja, wij op donkerrood, en de Eifel is even weggespoeld. Kan maar vast over een alternatief gaan nadenken...


In ieder geval morgen even met de Fraulein op Lelystad een bochtentraining doen, toch nog een soort van uitje. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan