MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
ef8653e5-7fb2-457b-9462-853a399c35d5.jpeg

Vandaag nog even lekker van het weer en de posbank genoten nu ie nog open is.
Ben benieuwd hoeveel mooi weer momenten er nog zullen zijn dit jaar, daarom maar lekker vrij genomen vandaag :+
 
Goed plaatje :9


Ik had vanmiddag post van het cjib :( 40 te snel :X
 
Deze was van 5 oktober, dus weinig tijd om te sparen :')
 
Afgelopen zondag weer het echte tweetaktgevoel ervaren. Met de Kawasaki KR1-s naar mijn ouders :], stukje snelweg pakken en even stoppen bij tankstation Muiden. Bij het wegrijden een geluid van een lekke of losse uitlaat te horen, en na enig onderzoek, boutje verloren waarmee de KIPS-resonantiekamer vast zit, dus die was open gezakt. Doorrijden gaat niet, want risico op warm- of vastloper, dus ik naar het pompstation om een een inbussetje te lenen / kopen. Niet dus, dan maar naar de vrachtwagens, die mannen hebben vaak gereedschap bij zich. Een aardige roemeen (reed voor Ikea elke week 1 a 2 keer heen en weer) gaf mij een koffer met een inbus-setje. Afijn, mijn remverdeler zit met twee boutjes vast, aan eentje blijft tie ook wel hangen, dus boutje eruit gehaald, en de KIPS-resonantiekamer weer vastgezet. Na deze operatie weer mijn weg vervolgd, met ietwat meer herrie dan voorheen, want pakking gescheurd.

Nu rijd ik inmiddels meerdere jaren op mijn Honda CB450 K0 uit '66, en heb, omdat het een klassieker betaamd, altijd gereedschap en onderdelen bij me. Zelfs in 2019 mee naar Spanje geweest, en anders dan de contactpuntjes stellen en de klepspeling meten onderweg, geen gereedschap nodig gehad.

Nu neem ik dus ook maar gereedschap mee op de KR1-s, lessons learned ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan