MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
alweer door Zuid Frankrijk locals wezen pesten op het brave huisvrouwtje
 
Ook maar weer 's op de motor gestapt vanmorgen.
Niemand gepest en wat tijd betreft maakt het ook weinig uit :z
Eindelijk 's wat lekkerder weer, maar dat mag ook wel eind mei :(

Mooie dag om vandaag weer eens een ritje te maken :] en te testen of ik die nieuwe voorvorkkeerringen goed geplaatst heb O-)
Zat er nog olie in toen je weer thuis was?
 
Lekker met de motor naar kantoor vandaag, doorwapperpak aan enzo :]
Eind van de dag weer terug, wil hij niet meer starten :o startmotor gaat rond, maar motor slaat niet aan.
Echtgenoot is rondjes aan het rijden in het buitenland, dus heb ik Alex gebeld, die direct in zijn auto sprong om me op te halen. Uiteindelijk niet nodig want collega bood aan om te thuis te brengen.
Maar kudoos voor Alex :}:}:}:}:}voor de aangeboden hulp!!
Nu morgen Cor maar bellen en kijken wat er loos is.
 
Alex!!! 💪💪💪
Hopelijk snel weer aan de hobbel met de transalp. Hoe beviel de nieuwe? Of moet die proefrit nog komen?
 
Proefrit op de nieuwe staat gepland op 15 juli..

Pfff, wat een gedoe met zo'n motor als ie het niet doet, zeg:/
Verdenk de benzinepomp. Maar goed. Misschien staat ie nu bij Cor, misschien ook niet :')
 
Ik vermoed dat die wel wat meer emotie op zal roepen dan de Honda. Ik vind naked bikes persoonlijk het mooiste om te zien maar als enige fiets vaak wat beperkt in alle seizoenen en lange vakanties. Ach ja, luxe problemen allemaal 😂
 
Ja, heb proefgereden op de Ducati Scrambler, maar qua gewicht voelde die zo licht, dat het voor mij net was alsof ik met een opgevoerde fiets op de snelweg reed..
Dus nu een 796 proberen. Ben benieuwd.
 
Die 796 reed leuk. Ligt lekker op de weg. Wel wat onrustig op lage snelheid. Goed zadel, mooie motor.
Maar mn Alp doet het weer en dat is echt *O*:}:] rijdt zo lekker..
Dus voorlopig blijft die nog even *D
 
1687706806650.png
 
@DetoX, was die trip helemaal wat je er van verwachtte?
Voor het grootste deel was het wat ik er van hoopte en verwachte. De organisatie moest echter stukken offroad skippen vanwege bosbrandgevaar. Vergunningen waren voor een deel ingetrokken. Tevens was mijn knie enigszins spelbreker, maar daar kon de organisatie wederom niets aan doen.

Waar ik mijn eigen verwachtingen moest managen was rondom het eten. Als je een Franse catering aan het werk zet, dan kon het resultaat nog wel eens bagger zijn en dat was het op meerdere avonden. Blij dat we uiteindelijk Andorra en Spanje inreden, want daar snappen ze wel iets van eten.

Zowel de asfalt als offroad routes waren soms onverwacht mooi. Ik heb echter een aantal stukken offroad moeten overslaan vanwege mijn gammele poot. Het waren lange rijdagen, dus niet fit beginnen was onhandig. Maar onder aan de streep; leuk dat ik er bij was. :t

Ps; Mijn reet wil een Touratech comfort zadel voor zijn verjaardag. 😬

1688053495133.png
 
Dan heeft je reet een prima verlanglijstje. En een zeer praktisch cadeau!
Als het een volgend jaar nog eens georganiseerd wordt heb je misschien geen gammele poot en weet je dat je beter een stokbrood met een blikje visjes mee kan nemen voor het avondeten in Frankrijk. En raar he.... want ze kunnen het in Frankrijk echt wel goed. Misschien is het ook wel een prijskwestie geweest. Weten wij veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan