MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Mehhh
Street start niet, Vespa is weer de braafste van de klas. Al helpt de kickstarter daar natuurlijk wel bij O-)

Morgen dus op de Vespa naar s, graveland.
Lekker brommers kieken bij Lifestyle Motowear en kijken of ik weg kan komen zonder wat te kopen :9~

Mochten er nog mensen een rondje gaan rijden en daar willen afspreken voor een bakkie?
Heel misschien kom ik vanmiddag ff kieken. Ze hebben leuk spul zie ik op hun website. :Y
 
Tis motorweer :Y
Veel plezier voor wie gaan rijden. Andere verplichtingen hier :')
 
middag :W

Morgen de ktm maar eens aanslingeren.

Brrroooaappppp.
veel :] plezier


Lekker hoor. Standaard of motorisch ook 't nodige aangepast?
Sas is verwijderd. (door de vorige eigenaar)
qua mapping weet ik niet wat ermee gedaan is.
daar wilde ik me nog in verdiepen, maar kan er de tijd gewoon niet voor vinden.
vind het echt een fantastische fiets.
*D tijdens het :]

thnx ;)

@ X en Spook, Bummer -O-
hier vandaag ook niet :] maar gister even een rondje gedaan *O*

@ Diablo, veel plezier daar.
 
1e keer al ja en de tweede keer zeker. Als het om een podiumplekkie gaat is het super, maar dit verwacht je niet als je voor plek 6 gaat.
 
Idd. Was echt lomp wat hij deed :/ Penalty aan het einde was terecht. Zal nog wel over gesproken worden gok ik. Werd ook garage uitgestuurd bij Yamaha hehe.

Rare alleen is dat toen Rossi Marquez in Sepang er expres vanaf reed hij niet direct een penalty kreeg en gewoon 16 punten kon binnenhalen. Pas de race erna een penalty waardoor hij als laatste moest starten.


Deed Stoner ook een keer bij Rossi toen Rossi hem eraf reed. Toen zei Stoner: your ambition outweighed your talent. Die was er meer pissig over dat Rossi niet eens zijn helm afdeed toen hij excuses kwam aanbieden.

Start was ook apart. Hadden gewoon uit de pits moeten starten naar mijn mening ipv op de grid. Beetje lullig voor Miller. Leek er net op alsof de teams beetje stampij hebben staan maken en dat ze daarom de start uitstelden.
 
Laatst bewerkt:
30581272_1871608642899606_6577293448007647232_n.jpg
 
Dezelfde als toen Rossi Gibernau en Stoner van de baan reed en Marquez op Sepang.

de regels van de commerciële belangen *O* ze zijn gewoon bang om de populaire rijders te bestraffen, terwijl je als organisatie m.i. de plicht hebt om andere rijders te beschermen tegen doorgesnoven gekkies. Maar wel knap wat MM qua snelheid laat zien ;)
 
Dat zeker maar dat zie je in meer sporten. Met Schumacher en Senna waren ze ook niet blij in het begin.

MM laat idd wel goede snelheid zien we merken het wel hoe het verder gaat.
 
zo en ma in luxemburg wezen toeren heel mooi rijden daar wegen zijn perfect heen via de eifel en terug via de ardennen,ardennen zijn heel mooi maar de wegen te slecht dat doe ik niet meer.maar luxemburg zeker vaker.weer was goed dus mag niet mopperen.eerste tripje zit er op.
 
zo en ma in luxemburg wezen toeren heel mooi rijden daar wegen zijn perfect heen via de eifel en terug via de ardennen,ardennen zijn heel mooi maar de wegen te slecht dat doe ik niet meer.maar luxemburg zeker vaker.weer was goed dus mag niet mopperen.eerste tripje zit er op.
Lekker man! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan