MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Joehoe, we hebben een nieuwe garage gekocht *O*

715_2160.jpg


Er zit ook nog een huis bij btw.

696_2160.jpg
 
iemand die niet bang is voor crypto shit en ook zo'n groot huis wil?

Ik heb wat invites voor Q die gratis geld weggeven

This is a new currency and payment network built by ex-PayPal guys, called Initiative Q. The Q currency is currently being allocated for free if you are invited by an existing member.
The idea is that if millions of people join, Q could become a leading payment network, and, according to well-known economic models, that means the value of the reward would be around $130,000.
The amount you reserve decreases every day, and each member has a limited number of invites. You can use my invite link here:
Initiative Q
(Don’t worry. No funny stuff. You just need to give your name and email and your spot is reserved).
 
Dank allemaal voor de felicitaties! :}:j
Wat een heerlijk plekje he...op de Veluwe. Ik ben echt een bos-/buitenmens. 11 jaar geleden in Vathorst gaan wonen was voor mij eigenlijk een grote stap buiten mijn comfortzone. Ik heb het nog lang uitgehouden ;)

En geldt voor iedereen die we van dit topic kennen hoor, als je eens in de buurt bent, kom gerust langs voor een koffiestopje :Y
Stuur een appje als je ons nummer hebt of een berichtje via FB messenger als we bevriend zijn en we zorgen dat de koffie klaar staat!



iemand die niet bang is voor crypto shit en ook zo'n groot huis wil?

Ik heb wat invites voor Q die gratis geld weggeven

This is a new currency and payment network built by ex-PayPal guys, called Initiative Q. The Q currency is currently being allocated for free if you are invited by an existing member.
The idea is that if millions of people join, Q could become a leading payment network, and, according to well-known economic models, that means the value of the reward would be around $130,000.
The amount you reserve decreases every day, and each member has a limited number of invites. You can use my invite link here:
Initiative Q
(Don’t worry. No funny stuff. You just need to give your name and email and your spot is reserved).

Futurenet. Schijnt ook een manier te zijn om geld te verdienen met 10 minuten advertenties klikken per dag.
Degenen bovenin de pyramide roepen heel hard dat het geen pyramide is.
Maar er zijn er bij die al duizenden euro's per maand verdienen door anderen en zelf nagenoeg niets te doen

Ik ga me niet wagen aan zulke dingen. Vind het ook geen eerlijke manier van geld verdienen omdat de wervende boodschap niet eerlijk is.
 
Futurenet. Schijnt ook een manier te zijn om geld te verdienen met 10 minuten advertenties klikken per dag.
Degenen bovenin de pyramide roepen heel hard dat het geen pyramide is.
Maar er zijn er bij die al duizenden euro's per maand verdienen door anderen en zelf nagenoeg niets te doen

Ik ga me niet wagen aan zulke dingen. Vind het ook geen eerlijke manier van geld verdienen omdat de wervende boodschap niet eerlijk is.
tja, jij hebt je hut al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan