Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb op de webshop geprobeerd om een set complete wielen te bestellen, maar eindigde met velgen + band los. Het selecteren van een montageadres werd niet door de webshop overgenomen, dus maar een separaat afleveradres ingegeven van de garage.
Ik kreeg twee track en trace code's binnen, maar uiteindelijk zijn op deze twee code's 2 om 2 banden geleverd. Waar de velgen gebleven zijn weet niemand. Ik heb al twee keer gebeld naar het servicenummer en twee keer te horen gekregen dat ze gingen uitzoeken hoe het zat. Ook zouden ze zsm een nieuwe track en trace toezenden. Uiteindelijk gaat na 5 keer bellen ene Adriana aan de slag en doet wel wat ze zegt. Ik ontvang een track en trace en de velgen worden 4 weken in plaats van 4 dagen na opdracht geleverd aan het montage adres.
Als het montage bedrijf de dozen opent blijkt er een deuk in een velg te zitten. Na melding bij de klantenservice, krijg ik van Adriana te horen dat ze het zsm gaat oplossen. Na een uurtje krijg ik van dezelfde Adriana (ineens met taalfouten) te horen dat de monteur de velg heeft laten vallen en dat ik de schade zelf moet oplossen.
Ik ben gaan bellen met het service nummer, maar de man aan de andere kant van de lijn is nors en hangt halverwege het gesprek op terwijl ik aan het praten ben. Ik krijg ze vervolgens niet meer aan de lijn. Het enige dat ik van de man te horen heb gekregen is dat ik de zending niet van de DPD had moeten accepteren als er een velg beschadigd was. (Er zat geen beschadiging op de dozen en ik was niet bij de aflevering.)
Ik heb de klacht nu bij het hoofdkantoor van Pneus online neergelegd, in de hoop dat hier iemand werkt die wel redelijk is en zich niet verschuilt achter een onaanvaardbare regel in de leveringsvoorwaarden.