MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
16631925.jpg


18175793.jpg


17376230.jpg


18557097.jpg
 
Laatst bewerkt:
ikke van kunt en whisky :+


Gatver :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe kachel die 500 subsidie oplevert, krijg ik ook 's wat van de overheid :') en voor de oude betaalt iemand ook gewoon 180 euro :')

Zit er warmpjesbijopmaandag :)
 
Waarom zijn SMT'tjes met ABS nog zo f*cking duur? Shit, een 1190 Adventure zit in ongeveer dezelfde prijsrange... 8)7
 
Stook de boel maar goed op X! Kan wel wat warmte gebruiken als we straks terug zijn ;) Is die witte derrie al pleiterik?
 
Waarom zijn SMT'tjes met ABS nog zo f*cking duur? Shit, een 1190 Adventure zit in ongeveer dezelfde prijsrange... 8)7
Check eens een Duc Hypermotard 821 of een Husky Nuda 900. Voordeel van de Duc is een 16 liter tank en een doorontwikkeld blok. De Nuda is bulletproof met het Rotax aggregaat.
 
Check eens een Duc Hypermotard 821 of een Husky Nuda 900. Voordeel van de Duc is een 16 liter tank en een doorontwikkeld blok. De Nuda is bulletproof met het Rotax aggregaat.
een soort alfa's
 
Psies, ik vind het echt iets voor Lankie. :t

De Nuda is trouwens wel een goed ding, maar ook weer een kleine tank.
 
Lekker hoor. Stuk minder werk mee dan met hout :Y

Moet geen sneeuw morgen hoor :N na 18 uur nog 400km rijden :/
 
Check eens een Duc Hypermotard 821 of een Husky Nuda 900. Voordeel van de Duc is een 16 liter tank en een doorontwikkeld blok. De Nuda is bulletproof met het Rotax aggregaat.

Wel gave apparaten maar de afweging is toch wel een beetje tussen een échte SM of een motor waar ik weer eens wat serieuzer kilometers op kan maken en waarbij de fraulein ook eens achterop kan. Het is makkelijker d'r te overtuigen van een weekendje Eifel als zij het ook leuk vind.

Blijf er van overtuigd, puurder rijden dan SM gaat het niet worden. Kost relatief weinig en veel simpeler gaat het niet worden maar als je er een goede flow in kan vinden, ook niet veel lekkerder dan dat. Alleen de keuze in circuits is niet echt reuze, en het is allemaal wat ver weg. Afgelopen jaren waren op persoonlijk vlak redelijk slopend. Uit bed komen is winst, zeg maar. De keren dat ik het kan opbrengen om de wekker achterlijk vroeg te zetten en om 6 uur 's morgens de motor op de aanhanger te zetten...nah, 3 keer in 2017, afgelopen jaar helemaal niets.

Straatmotor is misschien wat laagdrempeliger in dat opzicht. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Flop
Maar goed, het is allemaal niet van toepassing voorlopig, eerst eens me er toe aanzetten de KTM klaar te maken en de deur uit te doen. En dan valt een recente straatmotor voorlopig nog buiten budget. En het past niet in de schuur. Genoeg drempels op de weg. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan