MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Maar goed, het is allemaal niet van toepassing voorlopig, eerst eens me er toe aanzetten de KTM klaar te maken en de deur uit te doen. En dan valt een recente straatmotor voorlopig nog buiten budget. En het past niet in de schuur. Genoeg drempels op de weg. :+
Yammie XTX? Geen spectaculair blok maar wel bullitproof. Plus redelijk comfy zelfs met 2. Neemt net zoveel plek in als de ktm ;)
 
Dan kan ik beter de dieselCV weer opstarten :9


Goed man.... vanmorgen de afspraken voor vanavond afgezegd en verzet > gotver niets aan de hand op de wegen :(
 
Kan 'm ook op laptops en telefoon bedienen, dus die was al lekker aan het branden toen ik thuis kwam :)
Mijn CV verstookt diesel, dus dit is veel lekkerder :)
 
Yammie XTX? Geen spectaculair blok maar wel bullitproof. Plus redelijk comfy zelfs met 2. Neemt net zoveel plek in als de ktm ;)

Nah, dat ding spreekt me echt totaal niet aan. Van alles net niets. TDM'etje zou dan nog wel kunnen.

Bovendien is het probleem niet zozeer de draai, die kan ik sowieso niet maken. Maar de KTM kan ik nog optillen en op die manier door de deuropening wurmen en over de drempel slepen, veel zwaarder en het wordt een uitdaging om met één hand het stuur vast te houden en met de andere hand de achterkant omhoog te trekken. Misschien is meer sporten een oplossing. :+
 
Is een motormover niks? Kreeg bij het appartement zelfs 2 motoren de berging in. Ik had daar wel de berging aangepast, maar de krappe bocht in de gang ging goed ermee.
 
Motormover zou pas een oplossing zijn als je één wiel in de schuur hebt om op de motormover te zetten. :N

Maar goed, nogmaals; het is sowieso voorlopig geen issue. Vond het simpelweg verbazingwekkend dat een 990 SMT met ABS ongeveer hetzelfde moest kosten als een 1190 met ABS.
 
Wel 's iets voorbij zien komen waar je een motor met middenbok op kunt zetten. Dan lukt het altijd?
 
Trip of a life time. Je hebt best lef nodig om in je uppie zo'n reis op de motor aan te gaan. Enigszins jaloers ga ik haar volgen. :Y
 
Zeker lef voor nodig. Zou voor mij niets zijn :N om te rijden prima, maar op terras wordt het wat saai :z
 
Stoer hoor!
Alleen zou het ook niet mijn ding zijn, maar met een heel klein groepje lijkt het me best een gave onderneming.
Ben benieuwd naar de reisverslagen zodra dit van de grond komt.
 
Voor wie het nog niet had gevonden; Elsie d'r reisblog :}

Toen zij nog bij mij werkte was zij al een beetje bijzonder. Met name was zij vooral een eenling.
Haar motor opleiding (interne opleiding) was soms wat lastig en heb haar nog wel eens rommelen op de transalp..
Desondanks verbaas ik mij niet dar zij een dergelijke trip gaat doen. Past wel bij haar.
Ben wel nieuwsgierig en ga haar reis volgen....nogal wat anders dan een weekendje Eifel...
 
Zo te zien heb JIJ plannen, maar weet ZIJ dat je wel 's een brommer dubbel vouwt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan