MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
X aangezien m'n m'n tuono verkocht is, mag deze in de op :?

warm-titties.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding Stefan, op de motorbeurs was deze, naast de Yamaha Tracer mijn favoriete opvolger van de Fazert.

Tracer heb ik uiteraard ook naar gekeken.
Versys gaf doorslag door montage koffers, als die er af zijn zit er geen rek oid op
Versys vond ik iets mooier (maar dat is heel persoonlijk)
Prijs was ook iets lager, ben tenslotte zunnig he :)

Heb hem nu een jaar en absoluut geen spijt van. Ondanks wat minder vermogen vermaak ik mij er prima mee.

Mocht je voor de Versys gaan....tip... standaard Dunlops die er bij mij onder zitten zijn niet denderend
 
Tracer heb ik uiteraard ook naar gekeken.
Versys gaf doorslag door montage koffers, als die er af zijn zit er geen rek oid op
Versys vond ik iets mooier (maar dat is heel persoonlijk)
Prijs was ook iets lager, ben tenslotte zunnig he :)

Heb hem nu een jaar en absoluut geen spijt van. Ondanks wat minder vermogen vermaak ik mij er prima mee.

Mocht je voor de Versys gaan....tip... standaard Dunlops die er bij mij onder zitten zijn niet denderend
Best bang for buck....
 
Laatst bewerkt:
Nou X, ik heb helemaal voldaan aan de eisen van mijn
plaatje op M-F geupload en voldoet aan de specs
 
én die is nog 's vreselijk leuk en lekker ook.


Tijd voor een poll :?

:Y ff invullen dus, hier :')
 
Aahhhhh... tijdje heel erg druk geweest dus even met terugwerkende kracht.... Happy birthday nog Marc, Anita en Jeremy!

En alvast ..... voor Jopje!

Druk bezig geweest met werk... seizoensarbeider met papier zeg maar.
Het ergste moet nog komen, maar gelukkig lijkt het wat beterende weer dat te compenseren.

Verder nog bezig met een projectje... TT Camping...
Niet echt motorgerelateerd, maar indirect ook weer wel.
Hoe dat gaat lopen... even afwachten, vergunning aanvraag is de deur uit.
Ik heb het eerder gedaan, en het is buffelen als een gek, maar je lacht je ook de blubber tijdens zo'n week.
 
Begin je een camping in je achtertuin :?

Het was inderdaad al stil vanuit het noorden. Ik deed maar de aanname dat het druk was in de financiële wereld. Ik ga ervan uit dat de plannen voor zomer 2018 op de achtergrond ook al gesmeed worden?
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, fijne bak.

Hebben er op 't werk een hagelnieuwe van, rijdt heerlijk. Maakt wel een hoop lawaai.
Wat voor één is dat dan waar jullie mee rijden?

Juist erg stil vond ik.
Proefrit was met een 150PK DSG. Heel fijn rijden :Y
 
DSG is 150 of 204 PK :Y
Of 140 / 180 als ie van 1e helft vorig jaar is.


:z koffie en gruwelijk veel '(
 
Thnx JeGo



Zot incl. in de OP :)
 
Laatst bewerkt:
Hij kan wel paar aanklachten verwachten. Paar gevechten gaan niet door ivm verwondingen door glas.
 
waarom denk je dat hij ze eigen media bij zich had als je echt boos bent neem je die niet mee,en het is idd uit de hand gelopen doordat er gevechten niet door gingen maar het verkoopt wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan