MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
RDI3MzcxRDk1Rjk4MkI5QzJBQ0E6YmZjYzc2NTMyYmRmMjkzNDMzMjg5Y2YyOTAwMjEzMTI6Ojo6OjA=
.
 
Laatst bewerkt:
Ah, een triplesletje! ;) Beviel de Kawa niet? Ik dacht dat je er zo blij mee was.
Invloeden van buitenaf lijkt mij :+




OK, dus: Als je een andere brommer hebt: Piccie posten volgens de OP specificaties en niet janken verder :(




(of wel, vink ook wel goed hoor :P )
 
Ah, een triplesetje! ;) Beviel de Kawa niet? Ik dacht dat je er zo blij mee was.
Reed ook goed maar qua hanteren was het niet ideaal, deze street kwam op m’n pad en stiekem wilde ik al een tijd een street triple (over een paar jaar misschien weer ruilen voor een bonny *D )
 
Laatst bewerkt:
Reed ook goed maar qua hanteren was het niet ideaal, deze street kwam op m’n pad en stiekem wilde ik al een tijd een street triple (over een paar jaar misschien weer ruilen voor een bonny *D )
Zo eentje? van een vrouwelijke collega van me... Mooi ding maar veel poetswerk :')

full
 
Laatst bewerkt:
mogguh :W
Nieuwe Motoplus bevestigd mijn idee over de Africa Twin. Hij staat in de top 10 van duurtest motoren aller tijden. Ze hadden zo weinig materiaal dat ze mijn recensie ook hebben overgenomen. :+

[afbeelding]

[afbeelding]
:t


Moet ie m ff goei poste hè :P





@ KTM: Stuk mooier is t iig



Trouwens veel KTM's hier nu. Want er is er ook nog één die m al een jaar? heeft en t geheim houdt :+
wordt een flinke club inderdaad :Y
 
Ik heb ook nog zo'n duikboot uit Mattighofen staan, ik zou het bijna vergeten. KTM lijkt inderdaad steeds populairder te worden, zelfs in het Gooi.
26229988_1786651948014282_4950974321530137649_n.jpg
 
Invloeden van buitenaf lijkt mij :+




OK, dus: Als je een andere brommer hebt: Piccie posten volgens de OP specificaties en niet janken verder :(




(of wel, vink ook wel goed hoor :P )
:+
full


Edit: mmh, foto is wel erg klein :')
 
Laatst bewerkt:
Ga ik wachten op een betere |JeGo ;)




Verslapen..... gotver nou heb ik nog meer koffie nodig :/
 
Mehhh
Street start niet, Vespa is weer de braafste van de klas. Al helpt de kickstarter daar natuurlijk wel bij O-)

Morgen dus op de Vespa naar s, graveland.
Lekker brommers kieken bij Lifestyle Motowear en kijken of ik weg kan komen zonder wat te kopen :9~

Mochten er nog mensen een rondje gaan rijden en daar willen afspreken voor een bakkie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan