MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
OP is redelijk uitgedund trouwens.

In het kader van goede voornemens, volgend jaar meer rijden. KTM moet de deur uit, dit jaar weer niet uit de schuur geweest. Het kriebelt wel, misschien toch weer iets simpels voor woon-werk en af en toe de fraulein achterop.

Maar nogmaals, als ik de OP zo bekijk, ben ik niet de enige die eigenlijk nooit meer een motor aanraakt. :')
 
Net MFSM rondje gedaan. Fris maar wel lekker. Stof is er weer af en accu weer op peil.
 
SM rondje?

Dit jaar had ik een SMT besteld bij de kerstman, maar helaas...niets. Zou de bezorging vertraagd zijn?

file.php
 
De Drizzer even de sporen gegeven ja. Blijft een heerlijk speelding! Geen poespas, gewoon zo simpel als mogelijk. De lol is er niets minder om ;)
 
In het kader van geen poespas staat hier de Dominator in de garage. Ik moet er wel mee aan de slag, want hij start niet meer. Ik heb nog niet gekeken waarom hij niet wil starten, maar wel op voorhand een carburateur revisie setje besteld. Mogelijk moet ik ook nog een nieuwe CDI scoren op Ali, maar dat zien we dan wel weer. Na 26 jaar mag de Domi best wat aandacht.

IMG_4508.JPG
 
Bij de Transalp, Africatwin en de Dominator is het een kwaaltje. De soldeerverbindingen trillen na verloop van tijd kapot. Op Aliexpress is dit een diepte investering van €20,-.
 
Bij de Transalp, Africatwin en de Dominator is het een kwaaltje. De soldeerverbindingen trillen na verloop van tijd kapot. Op Aliexpress is dit een diepte investering van €20,-.
ding kan je ook beter reserve bij je hebben in ziplock zakje ergens
 
Diepte investering van 40,- dus ;)
nee, oude openzagen en door solderen en weer dicht kitten. Daarnee rijden met de ali als backup voor nood. De vervroeging van de ali is twijfelachtig, maar brengt je thuis.
 
In dat geval gaat Tox er wel uitkomen financieel lijkt me... Kan hij gelijk een rondje in die heimat geven! 🍺
 
Ik zit even te zoeken, maar ziplock zakjes van €20,- per stuk ben ik nog niet tegen gekomen. Zolang er maar 1 cilinder op mijn Domi zit, heb ik volgens mij maar 1 regelaar nodig. :)



Dit impliceert overigens geen twee rondjes in de heimat. :+
 
Dit jaar hebben we weer de jaarlijkse budget tour gereden door de Alpen. Als debutant hadden we Achileos met zijn DRZ'tje in de groep, die het glansrijk doorstaan heeft. :t

 
Terug
Bovenaan Onderaan