MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ey, soms moet je 's gek doen ;)

Niet te vaak, kan verkeerd uitpakken natuurlijk.
/me had vorig jaar ook een keer een paadje nodig die niet echt in de route was opgenomen :X
 
Ey, soms moet je 's gek doen ;)

Niet te vaak, kan verkeerd uitpakken natuurlijk.
/me had vorig jaar ook een keer een paadje nodig die niet echt in de route was opgenomen :X
egnie vorig jaar.
 
:Y egwel.
Al lang niet meer dat soort momenten gehad, maar dan ineens toch :P
 
Ey, soms moet je 's gek doen ;)

Niet te vaak, kan verkeerd uitpakken natuurlijk.
/me had vorig jaar ook een keer een paadje nodig die niet echt in de route was opgenomen :X
Het kan de beste overkomen he ;) Alleen kon jij weer verder rijden erna :P

Maar goed, met geen motorervaring van mn vriendin durf ik n wereldreis op de motor niet aan. Hoe dan wel weten we ook nog lang niet.
 
Is het al zomer.......

1549563920677.png
 
Waarom zijn SMT'tjes met ABS nog zo f*cking duur? Shit, een 1190 Adventure zit in ongeveer dezelfde prijsrange... 8)7
SMT is enorm waardevast, met name 't ABS model. Los van een ietwat aangepast subframe en toegevoegde alarmlichten is hij hetzelfde als de eerste generatie, die dan weer doorontwikkeld is van de SD en SM. Het uitzwaaimodel van 2013 is zwaar overpriced, die kan je laten schieten. Ik heb het 2012 model geimporteerd omdat ik 'm in NL veels te duur vind.

SMT is een enorm leuke motor om aan te sleutelen en er is heel veel te halen. Met TuneECU kan je de motor aan de laptop hangen en met de juiste kennis heb je een veel soepelere en (iets) krachtigere motor ervoor terug.

een soort alfa's
'(

Vorige week een ratel vanuit mijn ventilatiesysteem in de Alfa. Na 30 minuten gepijnigd te zijn door Italiaanse plastice drukknoppen de blower weten te verwijderen. Blijkbaar zat deze vol met bladeren wat dan weer het ratelen veroorzaakte. Kleine research op Alfa fora blijkt dat dit een ontwerpfout was. Auto is geproduceerd van 2008 tot en met 2013. De NASA had in 2008 voet gezet op Mars, om daar vervolgens water te ontdekken. Alfa Romeo ontwikkeld een hagelnieuwe auto met een blower die blaadjes vangt.

Maar goed, verwacht. Daardoor ook een soort van gerechtvaardigd :') .
 
Laatst bewerkt:
#MiToo is nog steeds in productie. Heeft in 2013 een facelift gehad, maar is eigenlijk niet veel gewijzigd. :) Rateltje heb ik ook gehad, is nu weer oké. Of ik hoor het niet omdat de radio harder is gaan rammelen. Hand op de radio neemt de rammel weg. :)

Ach, het had net zo goed een Opel Corsa of Fiat Punto kunnen zijn. Zelfde bodemplaat, grotendeels dezelfde motorisering. Betere verpakking. :t

Viel me inderdaad al op dat SMT's waardevast gebleven zijn. Het verbaast me wel dat het verschil tussen de 990 en 1190 niet heel groot is.
 
Er is nooit een goede vervanger of alternatief geweest voor een SMT. De 1190 heeft beiden wel. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.

Ik zet m'n geld in op een 790 SMT *D
 
er is dit weekend bij goedhart motoren een soort alternatieven motor beurs ga zo effe kijken.
op 2 merken na is alles aanwezig (harley en bmw geloof ik) gratis en veel overzichterlijker dan e beurs

Tijdens de Seizoensopening zijn er meer dan 20 motor primeurs te zien. Omdat veel motormerken zoals Kawasaki, Triumph, Suzuki, KTM, Honda, Aprilia en Husqvarna dit jaar niet naar de Motorbeurs Utrecht gaan, werken ze samen met de Goedhart Seizoensopening om de nieuwste modellen toch feestelijk te kunnen introduceren. stukje van goedhart site
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip. wegens vakantie nog niet met brommeren bezig geweest en niet de gunstige route richting Assen straks maar ga er toch wel even voor om rijden. :Y
 
ik ga dit jaar de x adv rijden of dit begin of einde zomer word ligt eraan of ik de scoot snel kan verkopen.
maar dat word een duitse import scheelt te veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan