MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ben trots op ons allemaal dat we daar vandaag waren 🙌

Het is nog steeds onwerkelijk. Net of ie elk moment weer even kan komen posten.
Maar wat een mooi passend afscheid was het. Veel verhalen. Maar dat was te verwachten bij een zorgzaam en sociaal persoon als Fred.

(Vond ik trouwens ook mooi in die ene speech: zorgzaam, zorgvuldig, etc al die woorden met 'zorg' die van toepassing waren op Fred)
 
Ja mensen, wat een mooi afscheid, voor Fred.
Ergens ook wel weer goed om elkaar eens te zien en te spreken. Verhalen en ervaringen met en over Fred ophalen, dat doet erg goed.

Onwerkelijk nu je je realiseert dat je die kerel met zijn humor, sarcasme en energie, niet meer tegen het lijf kan lopen.

@Maike : bedankt voor het regelen van de bloemen en linten.
 
Vanuit mijn zelf diep respect dat ook vele van hier zijn op komen dagen.
Petje af we hebben een mooi eerbetoon aan fred gegeven.

Fred was geliefd bij zovelen dat zag je ook aan de opkomst van meer dan 200 motoren en dan nog steeds kon helaas niet iedereen aanwezig zijn.
 
Het meeste is hier al gezegd.. het was een fantastisch afscheid voor een zeer geliefd man..

Fijn om met z'n allen daarbij aanwezig te zijn geweest..
 
3_114.jpg


laatste gesprek met fred woensdag rond 10.30u 17-4-2019

Zot: Veel plezier in de eifel en blijf van de kleine jongetjes af!
Fred met twinkel oogjes: O, kleine meisjes mogen wel?
Zot: Alleen 18+ he
Fred lachte en ik zwaaide hem uit.
 
Laatst bewerkt:
Vink wel een mooie. De onderste t mooist. Misschien dan wat tekst in de foto toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
De bovenste foto vind ik persoonlijk de mooiste. Maar dan in zijn geheel. Spreekt meer motorgevoel uit voor mij persoonlijk ;)

Tekst erbij of zo? Wellicht iets met dat lintje erbij?
 
Even gewandeld nog, prima weer buiten dus post ff ophalen voor aan de weg.
Zat kaart van Fred bij die ik niet verwacht had hier :N
 
Kerst :+


Nee, rouwkaart.
Kijk niet zo vaak in de brievenbus.
 
Vink wel een mooie. De onderste t mooist. Misschien dan wat tekst in de foto toevoegen.
De bovenste foto vind ik persoonlijk de mooiste. Maar dan in zijn geheel. Spreekt meer motorgevoel uit voor mij persoonlijk ;)

Tekst erbij of zo? Wellicht iets met dat lintje erbij?

Vind alles prima. Er zijn wellicht mensen beter met Photoshop maar in principe kan ik alles wat je wil wel voor elkaar krijgen. Wat ik nog wel wil zeggen, ik heb vorig jaar een familielid verloren. En ik heb haar rouwkaart echt nog wel, ik hoef er geen seconde over na te denken waar die is, en er staat hier nog steeds een foto van d'r. Maar de kaart aan zich? Die staat niet meer in het zicht. Niet omdat ik het dan vergeet, maar omdat het elke keer dat je de kamer in komt toch een confronterend iets is. Dat was dè dag. Terwijl een willekeurige foto juist een mooie herinnering kan zijn.

En ik ben realisitisch genoeg, ik sta er nu even verder vanaf dan mensen die Fred bij wijze van spreke elke week spraken, de afgelopen jaren heb ik al geen groepsritten meer gedaan. Maar misschien is het een idee om het even te parkeren en te laten bezinken. Misschien willen jullie zometeen liever een mooie uitspraak van Fred of alleen een foto in plaats van kruisjes, lintjes of data. Het is op zich de moeite niet om eerst iets te maken met kruisjes, data, lintjes o.i.d. en later weer wat anders, maar misschien kan je beter gaan voor een mooie herinnering dan een in memoriam achtig iets.

Bijzaak, maar iemand die nieuw dit topic opent en Fred nooit gekend heeft hoeft het allemaal niet te weten. Die vraagt vanzelf wel wie die vent bovenin de OP is. En dan link je naar de paginalange post over hoe te rijden in de bergen. Want dat staat mij bij, je hoeft het nooit eens te zijn met Fred, maar hij was nooit te beroerd om zijn ervaring/kennis te delen. :)

Misschien wil je liever voor de OP en de OP's in de volgende delen van dit topic een mooie herinnering, een foto, een uitspraak, etc.
 
Laatst bewerkt:
:j klote om dierbaren te verliezen




Ik hou 'm persoonlijk liever op de plek waar hij al jaren in de OP staat.

En inderdaad hoeft het voor nieuwelingen niet te veel op te vallen. "Wij" vergeten het toch niet.
Nieuwe OP's komen er overigens niet meer. Topics worden niet meer gesloten bij 2500


Zie OP. Al wat veranderd en laat maar weten wat jullie willen :Y

Nou... hop! Ga maar toppie pakken :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan