MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat is een andere discussie, bedoel, blijven we eeuwig in MF 't Gooi 159, of zeggen we eens, f*ck it, ook als de software het toelaat, we gaan naar deel 160 - 161 -200 - whatever.

En of je het over boven in de OP hebt of over "zijn" eigen plek, alles is een mooie gedachte. Zeg alleen maar, voor wie er heel erg bij betrokken is, misschien investeert je liever nu energie in het laten bezinken en een plaats geven en vogelen we later uit wat te doen met zijn foto of gedachte in de OP, het loopt allemaal niet weg.

Was er helaas niet bij, maar het filmpje van de aankomst van Fred was erg mooi. De voorste Seat Leon was ook die van hem met zijn familie?



En weer nauwelijks gerelateerd maar toch een beetje, volg dit topic nu een 10 jaar en een beetje wisselgeld, en niet alleen Fred was nooit te beroerd om kennis en ervaring te delen. Dank daarvoor.



Nou loop je met te f*cken, of niet dan? 2 minuten geleden bewerkt....nu hang ik er voor. Best, zoek wel iets uit...
 
Was inderdaad die van Fred.
Duimpjes uit het raam voor de motoren die in de begrenzer gejaagd werden ;)
 
Online aan het zoeken naar nieuwe jas, maar al die kutwinkeltjes hebben gewoon helemaal niets op voorraad :/
Ok de Schubert E1 nog niet vergeten. Ff kijken of ik daar morgen nog ff tijd voor kan maken.
 
Hmm, maar n nieuwe poll dan? Want ik zie dat de huidige vanavond zal sluiten, kan je dan wel n nieuwe maken in n huidig topic?

Verder snap ik de confrontatie van de kaart wel, ineens komt er een passende invulling. Voor nu is het goed zo.

En Zot, wat zit je haar goed :P
 
Mensen, in juli ga ik met de motor naar het Gardameer. Rustdag is al gepland dus geen weg terug. Ik zoek routes door de Alpen, maakt niet echt uit waar.. Ik brei er uiteindelijk zelf iets moois van.

Iemand die mij kan helpen met wat routes?
 
Even wat anders: er zijn er hier een aantal met hun kind(eren) op de motor. Nu is een vriend van mij op zoek naar kindermotorkleding om het eerst even te proberen, voordat ie definitief wat wil aanschaffen voor z’n kinderen.

Dus: heeft iemand kindermotorkleding te leen, of misschien wel over ter overname, in ongeveer maat 158?

Ik vraag het voor een vriend. 😬
 
@alexed9 !
58196DEA-8DB5-4148-807F-7190080DDCEE.jpeg
 
ff gekeken, maar jasje van Elise is mt 128, dus de rest maar niets eens opgezocht :N
 
Amygdalala ff een bericht sturen, kans dat die wat heeft.
Of 104, die zou het ook kunnen hebben.


jas iig gevonden vanmiddag. Dank voor de tip MTeun ;)
Helm wordt lastiger, dus die vergeet ik voorlopig maar :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan