MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Stond je hier in Maria-modus? ;)
Ik heb even de datalogger uitgelezen, maar ik stond in Race mode-pro/wet track. Koffer met één helm en bandenspanning 2.2 achter en 2.0 voor. Handig zo'n app, ik snap die ouderwetse KTM's en BMW's niet. :/



:+
 
Ik heb even de datalogger uitgelezen, maar ik stond in Race mode-pro/wet track. Koffer met één helm en bandenspanning 2.2 achter en 2.0 voor. Handig zo'n app, ik snap die ouderwetse KTM's en BMW's niet. :/



:+
Ja, het is behelpen met al dat duits spekende spul... :Y
 
Mogguh :W

@ Ijsrit, ik kan niet.
verplicht aan iets waar ik niet onderuit kan.

Koffie !
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1

-Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Hehe...eindelijk verhuisd naar het platteland (Soest). Maar nog lang niet klaar.

VFRed S: triest, only the good die (too) young...
 
Hehe...eindelijk verhuisd naar het platteland (Soest). Maar nog lang niet klaar.
Hoezo platteland?

Ook hier in Soest is politiek oportunisme en hypocritie geen vreemd fenomeen. De Gemeente Soest stelt het economische belang boven het belang (woongenot) van de burger. Wanneer daar door de burger op wordt gewezen waarbij gebruik wordt gemaakt van de geboden mogelijkheden zoals bezwaarschriften, procedures en bijwonen/deelnemen van/aan zittingen waar bezwaarschriften worden behandeld, lijken ineens allerlei eerder gemaakte afspraken onvindbaar of niet relevant. Insteek van de Gemeente Soest; "Burgers zijn een noodzakelijk (belasting betalen) kwaad".

Dus welkom in de "grote stad".;)
 
Zot, weet jij uit je hoofd nog wat de voorkeur is voor een Dominator 650, een 148 of een 155 sproeier? De mengschroef moet met de 148 drie en een halve slag uit om fatsoenlijk te lopen en het gas op te pakken.
 
Zot, weet jij uit je hoofd nog wat de voorkeur is voor een Dominator 650, een 148 of een 155 sproeier? De mengschroef moet met de 148 drie en een halve slag uit om fatsoenlijk te lopen en het gas op te pakken.
Ik weet uit mijn hoofd dat de mengsel schroef en de hoofdsproeier weinig tot niets met elkaar van doen hebben

KOFFIE @#$%
 
Dat je uberhaubt zo vroeg al denkt en denkt te kunnen denken :N
 
Unsafe release'(


Desondanks zo gereden:t
ik heb uitgerekend dat het een reflex tijd verschil was tussen veilig vertrekken en onveilig.

3 meter was het verschil. Dat is bij 60 km/u 0,1796407185628743 seconden. Hoe kan je dat timen?
 
ik heb uitgerekend dat het een reflex tijd verschil was tussen veilig vertrekken en onveilig.

3 meter was het verschil. Dat is bij 60 km/u 0,1796407185628743 seconden. Hoe kan je dat timen?

Het was ook te meer dat hij Bottas 'aantikte'... we zullen het nooit weten, maar als dat niet had gebeurd.. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan