MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Nah, net even gekeken maar tour modellen hebben ze niet en n sv650, hoewel nieuw, kruipt naar de 85€, 150 vrije kilometers en zondag voor 17:00 inleveren. Krap an zeker met n zondags ritje, de motor die ik nu heb gehuurd hoef ik pas om 21:00 terug te brengen zondag.

Ik geef dit n gooi, geld kost het me toch, links om of rechts om.

En ja natuurlijk had ik t liefst n gs500 of iets anders geniaals zoals de badkuip van Ilja, maar dat is niet.
Enjoy! :]
 
ja, zeg 's Zot 🤨
veel blah blah met weinig competentie. Handelaars die doen of ze er verstand van hebben. Verder baatsen.com

mvm motoren
Ik vind dit geen goede zaak, ik heb van meerderen gehoord dat ze na n proefrit te maken kregen met onverwachte "poets"kosten, waarbij vooraf niet over gesproken werd, dus mensen werden onaangenaam verrast!
Zelf was k bezig om honda vfr 800 te kopen, zeg ik tegen de eigenaar : zitten de handgrepen voor de duo onder het afdek kapje? ja die zitten eronder zei hij, mag ik even kijken, nee dat was niet nodig, want die zitten eronder zei hij, na lang aandringen komt er een monteur, die wil het zadel eraf halen wat niet lukt, ik zeg je moet eerst de zijbouten losdraaien,
natuurlijk zitten de grepen er niet onder, alleen bij een vfr 750!! weinig kennis dus,!
dan ving ik een gesprek op met een klant of dat onderdeel schoon te maken was, te poetsen oid, eigenaar zei, nee dat is niet mogelijk, ik heb zelf de nodige poetskennis, lukt dus wel!!
vriend van mij had daar een chopper kawa gekocht, nog geen week later trok ie al aan de bel, iets met de remmen was niet okay.
tis dat er een v strom center staat, maar als ze op baatsen.com motoren geen kritieken toestaan dan weet je t wel he, !! en wat denk je komt er een 2e mvm bij de meern, continue openstaande vacatures is ook geen goed teken!

Huur niet een motor hier
Enkele weken geleden hier een motor gehuurd; na het bezoeken van de website een telefonische reservering gemaakt. Na het terugbrengen van de motor waren er verschillende kosten in rekening gebracht die op geen enkele manier zijn gecommuniceerd. Op een weekend dag wordt er een extra percentage gerekend op het verhuur bedrag wat op de website staat. Daarnaast worden er verschillende, te hoge bedragen gerekend voor schoonmaak en benzine indien de tank niet is af-getankt. Absoluut een afrader om hier een motor te huren, zo ga je niet met je klanten om!

MVM is arrogant, oneerlijk en veel zaken rieken naar oplichting.
Na eenmalige onderhoudsbeurt achtergebleven met fysieke schade aan de fiets en financiële schade.
Bij een confrontatie hiermee werd zeer klantonvriendelijk, tegen het onbeschofte gereageerd.

enz
 
1401500


Dusss.....
 
  • Leuk
Waarderingen: JeGo
Mogguh:W
Tijd voor koffie

Gaat effe om het idee, het ding is in ieder geval niet met een spuitbusje matzwart gespoten of andere onzin. ;)



Die GS500 was ook wel een ideaal ding, beetje door de file heen crossen naar Schiphol heb je de ZX6R niet voor nodig. Heb je de Kawasaki nog? :)

Goedkope barrels zijn leuk. Stiekem nog steeds spijt van het wegdoen van de Kawasaki, had er geen SM mee kunnen rijden, maar voor ritjes in Nederland of zelfs Eifel had het ding echt nog prima mee kunnen komen. '(

318401_159033174185344_194905745_n.jpg

Jah zeker, word ook nog regelmatig gebruikt *D
 
veel blah blah met weinig competentie. Handelaars die doen of ze er verstand van hebben. Verder baatsen.com






enz

Ik neem aan dat er net zo veel, zo niet veel meer, positieve ervaringen zijn?
Het is te makkelijk om een 'concollega' af te zeiken door alleen de negatieve recensies te vermelden.

En jij weet ook, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Zeikerds of mensen die gewoonweg nooit tevreden zijn blijven er altijd.
Ik gok dat er genoeg mensen zijn die net zo zullen reageren als jouw bedrijfsnaam wordt genoemd. Maar of dat werkelijk weergeeft wat de kwaliteit is van jouw diensten... ;-)
 
Ik neem aan dat er net zo veel, zo niet veel meer, positieve ervaringen zijn?
Het is te makkelijk om een 'concollega' af te zeiken door alleen de negatieve recensies te vermelden.

En jij weet ook, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Zeikerds of mensen die gewoonweg nooit tevreden zijn blijven er altijd.
Ik gok dat er genoeg mensen zijn die net zo zullen reageren als jouw bedrijfsnaam wordt genoemd. Maar of dat werkelijk weergeeft wat de kwaliteit is van jouw diensten... ;-)
Dat zal het zijn ja
 
Mwa, als je een dergelijke site moet gaan vragen je recensies weg te halen, is er wel wat mis in mijn ogen.
Nope, 100% scoor je nooit, maar 95% werkt ook...
Van de 20 recensies 1 negatieve? Denk dat 100% tevreden bij mij meer argwaan opwekt ;)
 
Potver, dat moet gewoon een leuke race worden morgen :Y
 
Lastig wat tegen te doen als zulke mensen hun verhaal gaan vertellen.
Was ontevreden genoeg om een jaar lang slechte reviews te schrijven. Wel onder eigen naam, da's dan weer een plusje.

Zie je bij NVM overigens ook. Domme verhalen met veel taalfouten en van horen zeggen..
 
Potver, dat moet gewoon een leuke race worden morgen :Y
Morgen? Zit er al dik in hoor, bijna 10 uur.

@baatsen: het geeft al voldoende beeld als n bedrijf oid inderdaad zelf de reviews uit zet.
En bij snel motoren kan je er nog eens op terug komen, samen tot n oplossing proberen te komen.
 
Zit ook Le Mans te kijken, maar ik bedoelde de MotoGP ;)
 
I know ;) Maar kan ook eens mee lullen over n race.
Oeh en ik ga naar de bsb in september, das ook wel tof.

Gaat wel hard op Le Mans met schuivers en klappers...
 
Stukje gereden vandaag, beetje roestig, maar ik denk dat het me wel gaat lukken om er volgende week bij te zijn zonder me onderweg onder een vrachtwagen te vouwen. :]

En het is maar een gare Alp maar godverdomme, lekker om weer eens even buiten te spelen. :]:]:]
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.
Route werk ik nog aan en post ik tegen die tijd ook hier.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
-
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
'94. Eigenlijk is het geen beroerd ding hoor. Mag wel eens een beurtje krijgen, tandwielen en ketting komen denk ik ook nog uit '94 en de band achter is vierkanter dan het rubber onder de Alfa. Maar om eens te lenen voor een ritje af en toe is het prima, sponsor ik wel een litertje olie, filters, ketting, etc. bij wijze van huurkosten. :)








Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.
Route werk ik nog aan en post ik tegen die tijd ook hier.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
- Lankho09
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Terug
Bovenaan Onderaan