MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Kan de route niet openen maar t feit dat ie stopt bij Bernardos in Ede maakt m helemaal af :t *O*

Voor @Lankho09 n mooi setje tetten:
9c705496_WhatsApp_Image_2017_01_27_at_14.16.00.jpeg.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Had er niet zoveel gevoel bij dus niet echt de grenzen van opgezocht. Als je het zegt geloof ik dat en was het mijn motor dan had ik het misschien wel belangrijk gevonden, maar mijn enige taak is het ding overeind houden. Als ik remmen zoals de KTM had verwacht had ik met de KTM gereden. :+
 
Kan de route niet openen maar t feit dat ie stopt bij Bernardos in Ede maakt m helemaal af :t *O*

https://www.gpsvisualizer.com/
Je download het GPX bestandje van X, je gaat naar die site en kan 'm daar mee openen en bekijken. Je krijgt een foutmelding, iets dat Google tegenwoordig een API certificaat vereist, dat klik je gewoon weg. :)

Lekker bezig CF, doe maar even een mooi setje tetten plaatsen. :)
 
Route gezien, @Xtra, ok als ik in vianen aanhaak? Scheelt me n slok op de borrel. Als ik gewoon niet moet miepen kom ik naar t begin punt wat je al hebt gepost.

Als je daar op tijd klaar staat is het prima voor mij, maar stukje naar Hilversum is niet zo ver ;)

Route over de snelweg heb ik maar niet gemaakt :z gaat op gevoel best lukken :Y
 
Zondag 23 juni 2019: DE ijs-coupe-tour editie 1
Verzamelen rond 10:30 met koffie en een volle tank bij de Esso op de Vaartweg in Hilversum. Vertrek een minuut of 15-20 later.

- Xtra
- Maegrim
- CorvetteFreak
- Plexat
- Little_Bear
- DonDalton ovb tijden
- DetoX
- F&S
- Lankho09
-
-
-
-

Aanvullen zonder kwoots en vast sparen voor ijs!

De ROUTE .... (nog) niet kunnen voorrijden, dus ik hoop dat het wat is. Door de ijssalon in Ede erbij was het een lastige om te maken.
Niet te veel km's lijkt me.
 
Als je daar op tijd klaar staat is het prima voor mij, maar stukje naar Hilversum is niet zo ver ;)

Route over de snelweg heb ik maar niet gemaakt :z gaat op gevoel best lukken :Y
Ik knor wel naar hilverdorp, net zo gezellig.
De route komt ook al praktisch langs mn huis in scherpenzeel, kan daar ook wachten :')
 
Volgens mij krijgen we prima weer voor een ijsje zondag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan