MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Die 990 is normaal nog wat duurder.. Alleen de eerste generatie superduke is inmiddels betaalbaar. Die adventures zijn al helemaal om 't glazuur van de pot te schijten zo duur. Terwijl juist die Adventures wat meer euvels kende dan de SMR en latere SMT's.

Als je helemaal wilt lachen zou je het uizwaaimodel eens op moeten zoeken van de SMT. Dat is de 2e generatie SMT maar dan met een 'speciale' livery:

img_bz7uY9E93Ubo3uH_r.jpg


Niet te betalen.

Die kleurstelling is inderdaad helemaal bizar. En des te meer ik er naar kijk, des te meer neig ik naar de normale kleurstellingen.

Zoiets is op zich wel betaalbaar. En dan ook een paar jaar nieuwer dan een Adventure. Adventure heeft wel spaakwielen... :9

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...PowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&scopeId=MB
 
Mooiste kleurstelling, ik zocht specifiek naar die en idd ook in Duitsland gekocht. Inmiddels volgehangen met powerparts en nog veel meer, dus echt goedkoper ben ik onder de streep allang niet meer :')



Als je echt geïnteresseerd bent dan is het handboek van KevXTX je tijd waard om te lezen. Is op internet te vinden en is een soort bijbel onder de 990 familie. Staan allerlei modificaties in om wat euvels weg te werken of om 'm nog beter te maken :Y
 
ik ben 2 daagse route aan het maken voor vogezen iemand tips waar ik op zeker geweest moet zijn?
ter hoogte van strassbourch gaan we starten.
 
Grote ballon :P

Ik weet al die namen niet :X Waar op de kaart slingers zijn, ga je je scoot bandjes aan de zijkanten gebruiken :Y
 
Weet dat je een scooter hebt en dat rijplezier niet heel hoog op het lijstje staat maar vind je 3 aanhangers er achter niet ook wat overdreven?
 
Ik las het net ja.
Een wissel is goed, maar ik vrees dat Albon ook niet de juiste is :N
Dat ze Gasly een schop geven verbaast me niets en heeft ie dik verdiend.
 
Mjah anders was het Kyvyat geworden. Dan lijden ze gewoon gezichtsverlies. Geloof ook dat die het seizoen bij TR wil uitrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan