MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
KTM 1290 SA R.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JeGo
:t


Godverdomme, hoerige kut MiTo start weer niet. Tweede keer in twee weken dat een lekstroompje de accu leegtrekt. ANWB dan maar weer. :(|(

Koffie dan ook maar weer. ☕:Z
 
Gare accu of ben je ergens mee bezig geweest in je auto?


Ook koffie :Z :Z :Z
 
Gare accu of ben je ergens mee bezig geweest in je auto?


Ook koffie :Z :Z :Z

NIets nieuws in de auto. Accu zal wel twijfelachtig zijn maar is ook net een jaar oud. Heb het idee dat er af en toe iets niet goed afsluit en spanning blijft vragen maar goed, dat mogen ze bij de garage uitvogelen.

Heb nu een dikke Opel Karl mee. 5 persoons auto staat er op, maar dat lijkt me optimistisch. Wel adaptieve cruise control, dus dat is wel luxe; als het harder gaat waaien past de snelheid zich aan. RIjdend rugzakje. Als je bij het uitstappen de gordel vergeet af te doen heb je het ding op je rug, kan je 'm ook niet kwijtraken.

Maar ik heb slechtere rijdende rugzakjes mee gekregen dus ik klaag niet. :)

slider-karl-1250-autoradam.jpg
 
In 11 dagen maar 1 dag regen gehad. Wij zaten toen bij La Mouche in de Vogezen, dus zijn toen maar een dagje blijven hangen. Vanuit de Vercors hebben wij 15 minuten regen gehad, maar dat was het dan wel.
Waar wij eerder mee te kampen hadden was af en toe de warmte. Met 36 graden 250km aan kleine weggetjes afsturen was wel een dingetje. In Susa hadden we zelfs een nachttemperatuur van 28 graden!
Maar de slotsom is wel dat we weer een fantastisch tripje hebben kunnen maken, die nemen ze ons niet meer af. :t
 
NIets nieuws in de auto. Accu zal wel twijfelachtig zijn maar is ook net een jaar oud. Heb het idee dat er af en toe iets niet goed afsluit en spanning blijft vragen maar goed, dat mogen ze bij de garage uitvogelen.

Heb nu een dikke Opel Karl mee. 5 persoons auto staat er op, maar dat lijkt me optimistisch. Wel adaptieve cruise control, dus dat is wel luxe; als het harder gaat waaien past de snelheid zich aan.


🤨 echt?
 
Met een trutteschudder aandrijving gaat de snelheid omhoog of omlaag afhankelijk van de windrichting.
 
  • Haha
Waarderingen: Xtra
Moet eerlijk zeggen, het valt best mee. Het ding zit ook niet echt op je rug als je uitstapt met de gordel om.

Heb me gisteren zelfs een beetje vermaakt met het opdrukken van dikke Audi's. Gewoon chagerijnig dat het niet de #MiToo is. Ze waren het vandaag met me eens dat er een lekstroompje was, het zoekplaatje is iets lastiger doordat het er soms wel, soms niet is. :')
 
Dacht al dat ik de VW weer moest gaan inruilen :X


En dikke audi's opdrukken was toch wel in de file hoop ik?
 
Zo'n fel bestickerde Karl kan ook prima 140+. Je mag harder of aan de kant. Eerst heb ik rustig 110 op de linkerstrook gereden, want kom op, ik rij toch in een truttig autootje. Maar op de terugweg kreeg ik compensatiedrang. Harder dan normaal en extra stoer kijken. 8-)
 
:t


Godverdomme, hoerige kut MiTo start weer niet. Tweede keer in twee weken dat een lekstroompje de accu leegtrekt. ANWB dan maar weer. :(|(

Koffie dan ook maar weer. ☕:Z

Welk blok en generatie heb jij? Ik heb de 1.4 turbo 155PK. En even voor de statistieken, die loopt als een zonnetje :'). Geen problemen what so ever gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
1e gen. 1.6 JTDM. 120 pk. Voor wat het waard is, ik heb express doorgezocht naar de 1.6. De 1.3 JTD is een geweldig blokje maar niet zuiniger dan de 1.6 en heeft een distributieketting die de neiging heeft te breken voor de auto twee ton heeft gedraaid. Qua motor is de 1.6 gelijk aan de oude 1.9 JTD die ook in Opels geleverd is als 1.9 CDTI alleen met een andere slag. En het blok is ook prima. Onderstel is hetzelfde als een Fiat Punto en Opel Corsa, dat is ook het probleem niet. Gek genoeg zijn de Punto en de Corsa niet geleverd met de 1.6 diesel. Schijnbaar niet genoeg ruimte, maar ik heb nu wel de 6-bak, die kon ik met de Corsa en Punto niet vinden. Die 6-bak (Google eens M32) is dan wel weer een zwak punt, maar ik heb facturen van een versnellingsbakrevisie bij 227k, en bij die stand heb ik de auto gekocht dus vandaar...

Puur een elektrische fuck-up die een keer in de zoveel tijd de accu leeg trekt overnacht. Dat is toch verrot lastig als je afhankelijk bent van die auto om op je werk te komen. "Sorry, weer panne, ben later" werkt ook maar zo vaak. ;)

Wil ik op tijd komen met het OV moet ik letterlijk de avond van te voren rond etenstijd vertrekken. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan