MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Voor ik de 1290 kocht al filmpjes gezien van werkende ACC.
Natuurlijk ook geen nieuwe techniek, maar weer een leuke extra voor de toekomst.

Daar zal ik 'm niet voor inruilen, voor die hoekmetert natuurlijk wel!
 
Niemand die 't artikel van de 890 interessant vond?

Ik wel. Het zal grotendeels 'n Euro5 verhaal worden, maar met een grotere longinhoud en 'n SMT onder de spypics zal ie toch eens een inruil teweeg kunnen brengen :). Hopen dat 't aantal paarden tov de 790 wel toenemen en dat de 100cc's extra er niet alleen zijn om de nieuwe emmisienormen te halen.

Neemt natuurijk niet weg dat je 't er ook zo weer uit sloopt.
 
kook, maar anders ook vast niet gelezen.
Zijn van die brommer waarbij je gewoon te veel geld voor bier overhoudt, gaat 't ook weer niet goed :N
 
Minder voordehandliggend is de komst van een paralleltwin supermotard, zeg maar een 890 SMR. Wie de SMR’s uit het verleden nog kent, weet dat KTM’s 690 SMC-R monocilinder nooit helemaal de behoefte aan een dikke supermoto kon bevredigen en dus lijkt de 790/890 op hoge poten misschien wel een ideale oplossing.

690 SMC-R leek me eigenlijk al wel groot en zwaar zat voor een supermotard. 790/890 kom je op het terrein van de Dorsoduro en Hypermotard. Meer het motor-equivalent van een SUV. Maar misschien heb ik een ander beeld bij SM. :+
 
690 SMC-R leek me eigenlijk al wel groot en zwaar zat voor een supermotard. 790/890 kom je op het terrein van de Dorsoduro en Hypermotard. Meer het motor-equivalent van een SUV. Maar misschien heb ik een ander beeld bij SM. :+
ooit begonnen met de tdm. idd suf
 
koffie.jpg
 
Nope, gewoon weer een simpel nesspressoding laten komen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan