MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Zat 1 minuut tussen ja! :')


Hier :( dan weet je vast +- waar je over 20-30 jaar naar kijkt!

27229415-senior-lady-blowing-her-hot-coffee.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Heeft er hier iemand toevallig een zumo 550 te leen aan mij?
Zal ‘m waarschijnlijk dinsdag nodig hebben. Daarna krijg je ‘m dus ook weer terug :)

@GillettiNo; Ja, heb de oude van X, kan je zo lenen. Moet 'm effe opstarten maar als het goed is staat er ondertussen de Garmin City Navigator 2020 kaart op, dus daar moet je de weg nog wel mee kunnen vinden. :+
 
Sinds maart de sleutel van appartementje maar nog steeds moeten ze problemen oplossen. Inmiddels duurt het al zo lang dat ik van de tot nu toe betaalde huur 30% terugkrijg. Dat is wel lekker maar de problemen mogen onderhand ook wel opgelost worden.. :P
 
@GillettiNo; Ja, heb de oude van X, kan je zo lenen. Moet 'm effe opstarten maar als het goed is staat er ondertussen de Garmin City Navigator 2020 kaart op, dus daar moet je de weg nog wel mee kunnen vinden. :+

@GillettiNo; is inderdaad CN 2020. Ben geholpen door een MF'er, dus dat doe ik graag terug. Kan 'm morgenavond bij je afgooien als je 'm dinsdag wil hebben. Maar het is een klein stukje om dus dan moet je me het wel vanavond even laten weten en morgen rond 17:00-17:30 thuis zijn of een plek hebben waar ik 'm kan laten. Dan gaat het ding morgen in de auto mee. ;)

https://www.google.com/maps/dir/Rij...e6fce06a!2m2!1d4.8867728!2d52.2066804!1m0!3e0
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Sinds maart de sleutel van appartementje maar nog steeds moeten ze problemen oplossen. Inmiddels duurt het al zo lang dat ik van de tot nu toe betaalde huur 30% terugkrijg. Dat is wel lekker maar de problemen mogen onderhand ook wel opgelost worden.. :P

In een half jaar zou dat best opgelost mogen zijn ja :/


@ Krullie: Veel plezier in de Eifel :Y
 
in dat geval zwaai ik nog ff snel :W :W :W



Koffie :Z :Z :Z veeeeeeeel :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan