MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zag alweer wat mooie plaatjes voorbij komen van Vossie. Zo te zien zit hij weer eerste rang.

Zijn ze nog wel eens actief? Geloof dat Phoen en Noortje allebei met een camera liepen te zeulen, schijbaar volgens FB alweer 8 jaar geleden;

319960_159033320851996_198786397_n.jpg



Ik mis die motor nog wel eens....
 
De foto's zijn iets professioneler geworden. Dit plaatje zag ik gisteren op FB. De hele serie is trouwens fantastisch;

1569055416549.png
 
kook ja.

Maar denk een motor. Op scoots zetten de de merknaam niet zo groot met stickers :N
 
Wat een teaser, net je vraag of je iets kan lenen....kom op, wat dan dan? Weer een vieze scootert of een echte brommer? :)
Hahahahahaha _O-
Die navi had ik op deze willen gebruiken om thuis te komen, maar het is gelukt. Nu nog snel ombouwen naar een Zumo 660!
En verder een echte brommert dus; wilde aanhaken bij jouw bankstel 8-)
 
Verdomme, heb de hele ochtend zitten googlen naar Honda's ca. medio 2000, zou al gokken op een Pan maar kon zo snel niet een livery vinden met het Honda logo schuin... B|

Mooi ding man. :] Nu kan je weer mee doen met ritjes, meer dan alleen de koffiepauze... :t
 
Rijdende bankstellen zijn het beste. Al zou het nog wel zonde zijn die van jou om te gooien, daar had ik geen last van. ;)
 
Rijdende bankstellen zijn het beste. Al zou het nog wel zonde zijn die van jou om te gooien, daar had ik geen last van. ;)
Zitten valbeugels onder die zij vleugels. Uit ervaring weet ik dat ze werken. Bijkomend voordeel: motor blijft schuin liggen. Scheelt weer met optillen... 😳
 
Wat rij jij eigenlijk voor je werk tegenwoordig, ook nog een Pan?

En nog smeuige verhalen hoe je het ding hebt neergegooid met een cameraman achterop? Zijn er beelden van? :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Voor woon/werk een prima brommer lijkt me :Y
Voor wacht bochten ook een prima fiets :)
 
Wat rij jij eigenlijk voor je werk tegenwoordig, ook nog een Pan?

En nog smeuige verhalen hoe je het ding hebt neergegooid met een cameraman achterop? Zijn er beelden van? :+
Die Pan heb ik al tijd geleden weg gedaan. Rij nu op een geplofte Triumph Tiger Explorer. Tenminste, als die uitlaat klep ergens in het blok is terug gevonden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan