MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Jah, aan de andere kant, is ook het beste team voor nu. Stoeltje bij Mercedes of Ferrari hadden niet heel veel beter uitgepakt denk ik. En je zal net zien dat 'ie switch naar één van die teams en Mercedes vervolgens inkakt, of Ferrai doet wat ze de laatste 10 jaar doen. :]
 
Ik heb nog steeds vertrouwen in de RB en Honda.
Vreselijk jammer dat er vandaag in Japan niet meer in zat, maar ik denk dat er alles aan gedaan wordt en het wel goed gaat komen :Y
 
 
Zorgelijk dat iemand 'm na een paar maanden weer kwijt wil :(
 
Zorgelijk dat iemand 'm na een paar maanden weer kwijt wil :(

Ergens snap ik het denk ik wel, het is natuurlijk met name een interessante motor voor een klein rijbewijs. Als je volgend seizoen een groot rijbewijs hebt en je gelooft dat meer beter is...denk dat veel 'kleine' motoren zoals een 390 Duke, Husq 401, etc, juist interessant zijn voor mensen met veel te veel geld over voor een beginnersmotor. Ben ook wel benieuwd naar wat de markt gaat doen zodra er een generatie van die "A2" motoren op de markt komt.

Afijn, dat zal misschien niet zo heel gunstig zijn in de toekomst, maar soms moet je jezelf in het hier en nu even kietelen. Nog 3 nachtjes, dan staat de zetpil te glimmen in de huiskamer. 🤗

husqvarna-vitpilen-svartpilen-401-review-10.jpg
 
Eerst maar 's een paar jaar lol van hebben voor dat belangrijk wordt ;)


Noppies een paar weken geleden verkocht met Yamaha en al. Leuk geweest, maar die tijd is voorbij :z


Koffie :Z :Z :Z
 
Hier een hoop stront reacties op de DRZ gehad. Wat een ellende dat Marktplaats man....
Sinds gister 2 serieuze en nog belangrijker: ogenschijnlijk normaal functionerende mensen.
 
Mijn ervaring.... bieden niet mogelijk maken en een paar honderd te hoog prijzen omdat je toch vaak wat zakken moet.
Onzin bod via PB gehad, enkele vragen en de eerste kijker was de koper :Y

Keek ff op MP.. issie meer dan 35KW:? :N toch?
 
Morgen komt er iemand kijken. Prijs mondeling akkoord. Lijkt serieus. Alles in 1 koop.
 
Succes morgen. :)

Op MP zet ik ook vaak iets hoger in. Andersom zou ik als koper ook iets van de prijs af willen, altijd. Dus als ik als verkoper die marge al heb ingebouwd kan iedereen met een tevreden gevoel naar huis. ;)

Nog 2 nachtjes.. 🤗

82tepnwo3is6uryprynf40uhe3i2d0qc.jpg
 
Leuk ding Lankie, ik ben benieuwd hoe het rijdt.

Mijn Domi gaat zeer binnenkort ook op MP. Zal wel een drama worden, want de meesten willen een Dominator bijna voor gratis kopen om hem vervolgens te verkrachten tot Aliexpress Scrambler. We gaan het meemaken.
 
koffie @#$%

slaap apneuk snorkel is binnen. Wens me sterkte @#$%
 
Oeh :/ CPAP licht-in-je-muil-blaas-ding: Sterkte!
Ik kon er helaas helemaal niets mee -O-

Nah, zijn er zat die er perfect mee slapen hoor. Dan word je weer uitgerust wakker ;)
 
Oeh :/ CPAP licht-in-je-muil-blaas-ding: Sterkte!
Ik kon er helaas helemaal niets mee -O-

Nah, zijn er zat die er perfect mee slapen hoor. Dan word je weer uitgerust wakker ;)
klein probleem met "overgeven aan" en een controle issue-tje zijn ons niet vreemd *D
 
Gefeliciteerd met de verkoop! :) Wanneer wordt de Tenere geleverd?

Morgen het zetpilletje ophalen. :]

Zot, succes met slapend snorkelen. Lijkt me een rotding, maar misschien went het wel, goed slapen is ook wel lekker. ;)
 
Grote god, wat moeten we zonder humeurig Zotje? :o


Veel plezier met ophalen morgen Ilja!
 
Terug
Bovenaan Onderaan