MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Nah, ook dan issie vast best lief :)


:W ff weekje in de sneeuw kutten
 
:Z
Doe nog maar een bakkie.

Weer een werkloze dag op het werk, mooi moment om even te kijken of ik de Akrapovic mapping op de Husq kan laten zetten van de week, de dealert zit hier tegenover.

En nog wat kleine rommel voor mezelf regelen, het is heel vredig en veilig op het moment. :P
 
Zo, ben je er weer lui varken! Een beetje in de sneeuw lopen kloten terwijl je ook aan het werk kan zijn. :/
Gelukkig loop je geen 100 pagina's achter na je weekje skiën, maar ben je met 8 postings klaar. Het heeft dus ook voordelen dat de meeste niet meer op motorrijden zitten. :+
 
Zo, ben je er weer lui varken! Een beetje in de sneeuw lopen kloten terwijl je ook aan het werk kan zijn. :/
Gelukkig loop je geen 100 pagina's achter na je weekje skiën, maar ben je met 8 postings klaar. Het heeft dus ook voordelen dat de meeste niet meer op motorrijden zitten. :+
Bij-lezen in 15 seconden :Y

Nu wel aan het werk hè!

Wat een graf tyfes pleuris weer -O-
 
Over dat pleuris weer........ Ik ging gisteren even naar een maatje hier een paar km verderop. Ik denk laat ik de GS even nemen, da's leuk en zo te zien blijft het droog. De terugweg was minder leuk kan ik je zeggen. Dood aan Buienradar.nl. :/

Motorbeurs was wel weer gezellig vrijdag. Nieuwe brommers nauwelijks gezien, omdat er op alle locaties een vracht volk voor stond. Het was druk, maar brommers kijken doe ik toch liever in alle rust bij een dealer. Ik verbaas me ook altijd om alle bakkengraaiers die op zoek zijn naar een paar verlopen handschoenen. Voor die paar euro korting staan ze in een scrum om zo'n bak en dan maar hopen dat ze zowel links als rechts vinden in de juiste maat.

De meisjes in strakke pakjes zijn ondertussen van de leeftijd van mijn dochter, daar wordt ik ook niet meer blij van. De onzin verkopers als Ride-on zijn nog net zo anders getalenteerd als anders en de hamburgers nog net zo overprijsd en niet te vreten.

Wat de beurs altijd red zijn de bekenden die we tegen komen. Bakkie hier, ouwehoer praatje daar en de dag is weer om. Volgend jaar weer. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan