MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
:N maar de eerste maatregelen, als geen handen schudden, kunnen pas op z'n vroegst eind deze week zichtbaar worden.
 
Mwa, lijkt al effect te hebben. Zou geweldig zijn en geeft weer ietsies hoop.

Meer koffie.
 
Laatst bewerkt:
Komende tijd zal het uitwijzen inderdaad.

De goede ideeën worden er gelukkig niet minder om. Koffie 👍
 
Laatst bewerkt:
Moet over 2 weken naar een klant in Brabant, dacht 't niet dus hè :X

Beetje daar zien te houden, hier is het risico nog niet zo heel groot.
 
Moet over 2 weken naar een klant in Brabant, dacht 't niet dus hè :X

Beetje daar zien te houden, hier is het risico nog niet zo heel groot.
dat weet jij niet. Er wordt pas geteld als je getest wordt en dat gebeurd niet bij mensen die thuis ziek zijn. Er is dus een veelvoud van zieke mensen en een nog groter veelvoud van besmette mensen.

Ook zijn er mensen die gewone griep hebben gehad, denken Covid-19 te hebben gehad en denken immuun te zijn 8)7
En nog veel meer mensen hebben psychosomatische covid. :')
 
Ik heb net mijn pakje van Ali ontsmet, uitgepakt, de onderdelen ontsmet en niet te vergeten de gebruikte schaar. 8)7
 
Daar puilen de nachtkastjes al van uit, het betrof een set handkappen voor de GS.

1585149518462.png
 

misschien vinden jullie het overdreven, maar wij zijn nog iets erger _O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Waarschijnlijk ga je nog gelijk krijgen, sowieso better safe than sorry maar zover ben ik nog niet, gewoon de boodschapjes zonder handschoenen of onzin of ontsmetten, hooguit dat ik daarna eens m'n handen was. Is meer een stukje laksheid dan dat je ongelijk hebt. ;)

De Husq is over de 1000 heen! Motor van de dame moest weg voor de 1k beurt dus we zijn maar een beetje binnendoor geslingerd naar het pittoreske Punthorst, ergens boven Zwolle. Met 1200 op de klok mag ik nu ook voor de 1k beurt.

Wel leuk gedaan trouwens, bij 1000km ging de shift light een tijdje branden en daarna is de shift light opgeschoven van 7k rpm naar 10. Dacht dat daarvoor de dealer er een laptop tegenaan moest gooien. Wel een tikje verwarrend, m'n eerste gedachte toen ik naar beneden keek en een steady rood licht zag branden was dat ik een motorstoring had. :')

Anyway, ik vermaak me er prima mee. Heb het idee dat ik niet snel, of ooit, een knie aan de grond ga krijgen met dit ding en de zithouding is een tikje vreemd, maar so far so good. Een enkele keer
 
net staan tanken.... eerst het pinding ontsmet met ziekenhuisspul, na afloop ook weer. En dan stap ik niet in de auto voor ik m'n handen weer met een gelletje gedaan heb.
Ik hoef deze ziekte niet :N
 

Als je eens een challenge wil, vul dan de bingo kaart in terwijl de oranje Mussolini een briefing geeft. :')


Heb vandaag twee keer getankt (met dank aan m'n kleine brommer-tankje) zonder ergens verder over na te denken. Ik gok/hoop dat het virus slecht gaat op Euro 98. :') Heb dan ook geen desinfectie-gel gehamsterd dus weinig keus. Heb één flesje ergens, gekregen van een buschauffeur nadat ik met een epilepsie-patient had lopen stoeien.
 
@Lankho09 Bij de 390 kan ik zelf het shift ligt instellen, bij jou wellicht ook mogelijk?

@Xtra Via de Rabo wallet kan je bij diverse tankstations betalen met je smartfoon, ipv de pin automaat van de pomp. Kan wellicht bij andere banken ook. Dat raak je alleen nog maar het vulpistool aan.
 
Kun je 'm een keer mee neerleggen :P


Koffie nodig :Z :/

Heb ing, volgens mijn kan dat nog niet, maar echt heel veel pin ik niet :N
 
Voor de corona deed ik al contactloos betalen met de smartphone, ideaal. Rijbewijs in hoesje en verder niks meer meenemen met de dagelijkse ritjes. Met je smartphone de pomp vrijgeven om te tanken is een leuke extra.
 
Terug
Bovenaan Onderaan