MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Tosie:

Heb je nog een beetje werk deze tijden? Moest wel aan je denken ook omdat restaurant waarschijnlijk ook dicht is?
 
Laatst bewerkt:
Op zich is het slim om je lokale helden in leven te houden.
Al die grote internet bedrijven blijven maar uitbreiden terwijl ze dik verlies draaien. Hoe ze dat doen? Dikke investeerders met enorme buffers die flink onder de prijs gaan zitten en alle lokale concurrentie wegdrukken. Als dat gelukt is gaan de prijzen omhoog en ben je net zo duur als je lokale held uit. Alleen kan je dan niet lokaal meer een winkel instappen 😉

Zie het bij Bol al gebeuren hoor. Met kerst koop ik veel boeken voor de kinderen, bij een leuke boekenwinkel in Baarn, Bol was in het begin 1 a 2 euro goedkoper maar steun de locals en zo, ik vergeleek afgelopen kerst weer de prijzen en nu is Bol vaak 1 euro duurder. Gelukkig heeft de boekenwinkel Bol overleefd. :)
 
Mmmm heb ik nu een toppie? Of mag dat niet meer? })
d95545626c25805950ee6283933415d3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo is het wel weer genoeg geweest. :+

Heb je nog een motor? :)

Nope, verleden jaar wist ik dat ik om persoonlijke redenen voorlopig niet meer op de brommer zou stappen, die wetenschap samen met dat hij een grote beurt moest en ik nieuwe kleding etc etc deed mij besluiten hem te verkopen. De zit was ook niet optimaal voor mij dus was goed besluit.
Maar nu begint het toch wel weer een beetje te kriebelen soms dus wie weet ;)
 
Een motor is zo gekocht en als je de vinger op de knip hebt, dan kan je voor €500 al in de rondte vliegen. :Y

1590241588542.png
 
Misschien moet ik toch maar gaan verhuizen...

Wilde naar mijn moeder op de fiets alleen gaat dat lastig als je fiets is gejat. |(:X Toch apart in een garage waar alleen mensen met een pas in kunnen. Gelukkig camera's en toegangscontrole misschien kan er achter worden gekomen wie het boefje is.Net maar even aangifte gedaan
 
Tosie:

Heb je nog een beetje werk deze tijden? Moest wel aan je denken ook omdat restaurant waarschijnlijk ook dicht is?
Cheerio dear 😘
Het zijn aparte tijden, zeg maar... Veel collega’s hebben momenteel nul werk. Bij mij liep de agenda ook rap leeg. F1 zandvoort, olympische spelen, evenementen, concerten, alles klapt er uit. Echter heb ik momenteel toch nog best een goed gevulde agenda vergeleken bij de collega’s. In ieder geval meer dan genoeg om van rond te komen. Moeders zit thuis want Schiphol is leeg maar krijgt gewoon door betaald dus ook aan die kant geen stress voorlopig.
Kortom: niets te klagen hier 😉💪

Bij jullie alles goed?
 
Vanavond bij de NOS een artikel over NL webshops die AliExpress spul met winst verkopen :')
Alsof niet bijna alles uit China komt en hier met winst verkocht wordt. Prutsers.

Ik heb nog wel een mooi 2e handsie te koop, opknappertje voor weinig :X Staat al drie jaar voor kut in weer en wind weg te rotten :/
 
Gelukkig was er vanavond op NPO1 een fijn, lang suikerfeest programma.
Man, wat geweldig dat we daar belastinggeld aan uitgeven :/


Anders wel een dikke ton aan zonnepanelen voor een moskeeeee :')
Heel dit land betaalt die dingen zelf. Investering. Geven we als zuikerfeest cadeau _O-

Om te janken ')
De linkse kant kijkt toe en denkt..... dat het goed is.
 
Wat denk je van het Euro Songfestival..... Grootste nichtenbal ooit dat oorspronkelijk was bedacht om lidstaten met elkaar kennis te laten maken.
 
Vanavond bij de NOS een artikel over NL webshops die AliExpress spul met winst verkopen :')
Alsof niet bijna alles uit China komt en hier met winst verkocht wordt. Prutsers.

Ik heb nog wel een mooi 2e handsie te koop, opknappertje voor weinig :X Staat al drie jaar voor kut in weer en wind weg te rotten :/

Zijn gewoon dozenschuivers. Zelfs Bol.com doet er aan mee. Was een keer aan het kijken naar elektrische aansteker was bij Ali 8e bij Bol.com was precies dezelfde 40e :')

Wat voor liefde heeft het 2e handsie nodig?
 
geen idee :+ zal straks kijken of ie nog rolt, remt enz :P
 
mwa, heeft jaren stilgestaan, buiten, dus ff goed nakijken is wel nodig. Prima fiets verder. Door fietsen weinig slijtage :')
 
Heee Xtra
Jij bent hier een beetje de kenner van ktm.toch..?

Wat kun je mij vertellen over de 1050A ?
Ik.weet een fraaie uit 2016 te koop met 22k op de teller...
 
Alles boven de 1189 ken ik, verder niet :+

De 1050 is al snel opgevolgd door de 1090.
Zelfde blok, maar tov de 1190 een stuk minder elektronica.
 
Kort door de bocht: de 1050 draait minder max toeren dan de rest en daardoor minder vermogen. Qua koppel doet hij niet veel onder. Minder electronica, geen bochten abs. Simpeler zadel, minder instelbare vering.
Dat is wat mij is bij gebleven toen ik er met een schuin oog naar gekeken heb 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan