MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
1190 ervaring:: 30 in 2 gaat prima, 20 is hoerig.
Verbruik 1190 bij normaal rijden denk rond de 5 a 6 liter op 100km
 
De 1050 is in de markt gezet om geschikt gemaakt te kunnen worden voor het A2 rijbewijs, dus max 95PK. Het was een beetje de gecastreerde 1090 en daarmee incourant. Door het verminderde vermogen zullen de blokken wel langer mee gaan, maar wat Toos zegt, je mist wel wat ten opzichten van de grotere broer.

Heeft Shirley nog op de F900XR gereden?
 
Voor wie ook in de war is, A2 rijbewijs is 35 kilowatt ofwel 48 pk. Schijnbaar is er een regeltje dat stelt dat een motor die teruggetuned naar A2 kan worden standaard niet meer dan 70 kilowatt, ofwel 95 pk mag hebben. Je moet het maar net paraat hebben. :)

Het mist wel wat dingen ten opzichte van de 1090 maar als een 1050 in je budget past...denk niet het het een verkeerde motor is, gewoon wat uitgekleed ten opzichte van de "echte" versie, de 1090. :)
 
Je hebt gelijk. De 1090 is de "nieuwe" 1050 met een optionele A2 uitvoering. Dat komt in de buurt van de 1190 en die is weer doorgegroeid naar de 1290.

Zo heb ik ze geloof ik weer op een rijtje. 8)7
 
De 1050 is in de markt gezet om geschikt gemaakt te kunnen worden voor het A2 rijbewijs, dus max 95PK. Het was een beetje de gecastreerde 1090 en daarmee incourant. Door het verminderde vermogen zullen de blokken wel langer mee gaan, maar wat Toos zegt, je mist wel wat ten opzichten van de grotere broer.

Heeft Shirley nog op de F900XR gereden?

Vrijdag wil ik ff die 1050 proef rijden.
Als Shir mee gaat , zal zij rondje op de 900xr doen...ben benieuwd of ze wil overstappen van een 3 naar een 2 cyl...
 
Wat ik altijd begrepen heb is dat de 1050 eigenlijk de 1190 is met andere cilinderbussen. Tevens is het max toerental begrenst (naar iets van 7.000 uit mijn hoofd) waar de 1190 de 10.000(?) haalt. Kortom: bovenin afgeknepen waar je in de praktijk weinig van merkt als je regionen zelden opzoekt. Die 1050 is weinig verkocht en maar paar jaar gemaakt. De 1090 is de opvolger die weer meer richting de “oude” 1190 gaat en het gat naar de 1290 iets dicht.
 
Wat ik altijd begrepen heb is dat de 1050 eigenlijk de 1190 is met andere cilinderbussen. Tevens is het max toerental begrenst (naar iets van 7.000 uit mijn hoofd) waar de 1190 de 10.000(?) haalt. Kortom: bovenin afgeknepen waar je in de praktijk weinig van merkt als je regionen zelden opzoekt. Die 1050 is weinig verkocht en maar paar jaar gemaakt. De 1090 is de opvolger die weer meer richting de “oude” 1190 gaat en het gat naar de 1290 iets dicht.
Ik ga zaterdag naar een 1090 adventure kijken in duitsland vond het niet echt onder doen voor de 1190, op top snelheid naar maar voor touren/binnendoor prima
 
De 1090 heeft iets van 30 pk meer dan de 1050. Dus dat gat richting de 1190 is dan weer redelijk gedicht ;)
 
De kloof naar de 1290 is huuuuuuuuuuuuuge *O*

Zit er te weinig op, maar wát een feest veroorzaakt dat blok tussen je oren :Y
 
Politie heb je ook weinig aan:

Wij hebben er alles aan gedaan om uw zaak te onderzoeken, maar we hebben de dader niet kunnen vinden. Daarom stoppen wij het onderzoek. Wij snappen dat deze beslissing vervelend voor u kan zijn.

:')

Welk onderzoek? Alleen aangifte opgenomen. Camera beelden enzo zijn niet eens opgevraagd. Waakzaam en dienstbaar mijn reet.


Vandaag vertelde een dame uit het pand dat ze eerder vandaag een man zag die fietsen door het pand aan het rijden was. Hij ging snel weg toen zij hem aansprak. Mogelijk is dat dus de fietsendief die dus op beeld staat.
 
Wijkagent 's aanspreken dan. Wie weet vindt die het wel interessant.
 
Ja al gedaan. Waren ook veel BOA's actief in het centrum dus ook hun ook aangesproken. Morgen kijken of de Alliantie mee wil werken voor beelden.
 
Zal wel iets ernstigs gedaan hebben als ze een vluchtend iemand wat lood nasturen :X
 
Wel praktisch om iemand af te knallen op een begraafplaats. Met C19 wil je geen onnodige samenscholingen zoals een begrafenis. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan